تصویر
تثبیت قیمت میوه در بازارهای روز فردیس
28 آذر 1401 - 15:27
3
ناصر حاجی محمدی با اشاره به اینکه ساعت کاری بازارهای روز فردیس از ۲۸ تا ۳۰ آذر ماه به منظور خدمات دهی بهتر به شهروندان از ۸ صبح لغایت ۲۰ خواهد بود، اظهار کرد: همشهریان فردیسی می توانند اقلام مورد نیاز خود را با قیمت مصوب ساماندهی مشاغل شهری شهرداری فردیس تهیه کنند.
ارسال توسط :
پ
پ

ناصر حاجی محمدی با اشاره به اینکه ساعت کاری بازارهای روز از ۲۸ تا ۳۰ آذر ماه به منظور خدمات دهی بهتر به شهروندان از ۸ صبح لغایت ۲۰ خواهد بود، اظهار کرد: همشهریان فردیسی می توانند اقلام مورد نیاز خود را با قیمت مصوب ساماندهی مشاغل شهری تهیه کنند.

وی در ادامه افزود: یکی از اهداف مدیریت ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های شهرداری فردیس عرضه سبد کالای خانوار با کیفیت مناسب و قیمتی پایین تر نسبت به سطح شهر می باشد، شهروندان می توانند سبد کالا، به خصوص میوه‌ی مورد نیاز خود را از بازارهای روز شهرداری با قیمت ۱۰ الی ۲۰ درصد کم‌تر نسبت به واحد‌های عرضه کننده در سطح شهر فراهم کنند.
حاجی محمدی عنوان کرد: با نظارت‌های صورت گرفته توسط همکارانم در مدیریت ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی به ویژه در شب یلدا که میوه در این مناسبت از جایگاه به خصوصی در میان مردم برخوردار است، قیمت میوه در روزهای اخیر تثبیت شده و شهروندان می توانند بدون هیچ مشکلی از بازارهای روز خرید کنند.

وی خاطرنشان کرد: ناظرین مستقر در بازارها طبق مصوبات کمیته نرخ گذاری بر نرخ میوه‌ها کنترل دارند تا افزایش قیمت میوه نداشته باشیم و شهروندان میوه مورد نیاز خود را بدون نگرانی از بازارهای روز سطح شهر تهیه کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.