تصویر
تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره)
11 خرداد 1402 - 14:48
1
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز به همراه جمعی از اهالی رسانه و کارکنان این معاونت طی مراسمی با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) با آرمان های ایشان تجدید میثاق کردند.
ارسال توسط :
پ
پ


معاون و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز به همراه جمعی از اهالی رسانه و کارکنان این معاونت طی مراسمی با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) با آرمان های ایشان تجدید میثاق کردند.

به گزارش روابط عمومی ا، طی مراسمی در تاریخ ۱۰ خرداد ماه، جمعی از اهالی رسانه استان البرز به همراه علی نوروزی معاون فرهنگی و رسانه ای و کارکنان این معاونت با حضور در مرقد حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کردند.
در ادامه این مراسم و با توجه به ایام دهه کرامت، برنامه معنوی زیارت از بارگاه منور حضرت معصومه (س) اجرا شد و افراد حاضر با حضور در حرم ملکوتی حضرت معصومه (س) به زیارت این بانوی عظیم الشان رفتند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.