تصویر
تجدید میثاق با شهدا به مناسبت گرامیداشت هفته محیط زیست
17 خرداد 1402 - 13:05
1
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرج با همراهی معاون ، جمعی ازکارکنان ، محیط بانان و یگان حفاظت محیط زیست به مناسبت بزرگداشت هفته محیط زیست به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.
ارسال توسط :
پ
پ


رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان با همراهی معاون ، جمعی ازکارکنان ، محیط بانان و یگان حفاظت محیط زیست به مناسبت بزرگداشت هفته محیط زیست به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.
حاضرین پس از قرائت فاتحه بار دیگر با شهیدان و آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت و میثاق کردند .

امید رضا تونی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرج گفت :خون شهیدان، باعث بقا و ماندگاری نظام اسلامی شد، پس همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید همواره در مسیر اهداف شهدا حرکت کنیم و به دنبال تحقق اهدافی باشیم که این عزیزان برای آن به شهادت رسیده‌اند.
وی در ادامه تصریح کرد: ما در اینجا با شهدا عهد می بندیم که به وظایفمان به نحو احسن عمل کنیم تا ایران اسلامی را بیش از پیش سرفراز نموده و پرچم پرافتخار کشورمان را بر فراز قله های علمی جهان به اهتزاز در آوریم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.