تصویر
تجدید میثاق رئیس کل و مدیران دادگستری و دستگاه‌های وابسته به قوه قضائیه در استان البرز با آرمان‌های شهدا
01 تیر 1402 - 11:59
0
رئیس کل و رئیس شورای قضایی و مدیران دستگاه‌های وابسته به قوه قضائیه در استان البرز در نخستین روز هفته قوه قضائیه با حضور در گلزار شهدای کرج با آرما‌ن‌های شهدا تجدید پیمان کردند.
ارسال توسط :
پ
پ


رئیس کل و رئیس شورای قضایی و مدیران دستگاه‌های وابسته به قوه قضائیه در استان البرز در نخستین روز هفته قوه قضائیه با حضور در گلزار شهدای با آرما‌ن‌های شهدا تجدید پیمان کردند.

رئیس کل دادگستری و به همراه مدیران دادگستری کل استان و دستگاه‌های تابعه قوه قضائیه در استان البرز در اولین روز هفته قوه قضائیه با حضور در گلزار شهدای امامزاده طاهر (ع) کرج ضمن تجدید پیمان با شهدای انقلاب اسلامی اقدام به گلباران مزار مطهر شهدا کردند.
این مراسم در نخستین روز هفته قوه قضائیه که با عنوان «سیره شهدا و عدالت قضایی» نامگذاری شده برگزار و حسین و معاونان قضایی وی، رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب کرج و معاونان وی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و معاونان وی به همراه مدیران دستگاه‌های تابعه قوه قضائیه در استان البرز پس از گلباران مزار شهدا، نسبت به غبار روبی مرقد شریف حضرت امامزاده طاهر (ع) اقدام کردند.
در هفته قوه قضائیه که از اول تیرماه هر سال آغاز می‌شود در دادگستری کل استان البرز برنامه‌های متعددی از قبیل حضور مسئولان دادگستری کل استان در برنامه‌های تلویزیونی، دیدار و گفت‌وگو با مردم، بازدید از ندامتگاه‌های استان، دیدار با کارکنان دادگستری، حضور در شهرک‌های صنعتی و بررسی مشکلات واحدهای تولیدی پیش‌بینی شده است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.