تصویر
تجدید میثاق نمازگزاران البرز با رهبر انقلاب
24 دی 1401 - 10:39
3
نمازگزاران البرز با برگزاری راهپیمایی در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به ساحت رهبر انقلاب، بار دیگر با رهبر عظیم الشان و حکیم انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند .
ارسال توسط :
پ
پ

نمازگزاران البرز با برگزاری راهپیمایی در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به ساحت رهبر انقلاب، بار دیگر با رهبر عظیم الشان و حکیم انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند .

نمازگزاران نیز همراه با سایر مردم شهرستان های استان البرز در مسیر مصلی امام خمینی (ره) تا امامزاده حسن (ع) راهپیمایی کردند.
نمازگزاران البرز با رهبر انقلاب تجدید میثاق کردند
نمازگزاران کرجی با سر دادن شعارهای دین مبین اسلام ، دشمن اهریمن است ، سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن، فرانسه حیا کن دشمنی رو رها کن و مکرون خیانت می کند غرب حمایت می کند، توهین به ساحت رهبر انقلاب را محکوم کردند.
همچنین راهپیمایان درحالی که پرچم جمهوری اسلامی و تصاویر رهبرمعظم انقلاب را در دست داشتند، توهین به مقام معظم رهبری را نشانه خباثت و ضعف دشمنان دانستند.
همچنین راهپیمایان به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) فریاد یا زهرا(س)، جانم فدای رهبر ، الله اکبر خامنه ای رهبر سر دادند و در پایان قطعنامه محکومیت توهین نشریه فرانسوی به رهبر معظم انقلاب را قرائت کردند.
منبع ایرنا برچسب ها: نمازگزاران البرز با برگزاری راهپیمایی در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به ساحت رهبر انقلاب، بار دیگر با رهبر عظیم الشان و حکیم انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند .
نمازگزاران البرز با برگزاری راهپیمایی در محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به ساحت رهبر انقلاب،

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.