تصویر
تجربه بازنشستگان راهگشای ماموریت های پلیس است
19 مهر 1402 - 16:04
9
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان در مراسم تجلیل از بازنشستگان پلیس البرز که به مناسبت هفته فراجا براگزار شد، با بیان اینکه خدمت به اعضای وابسته اميد و انگيزه خدمت در کارکنان را افزايش مي دهد، اظهار داشت: تجربه بازنشستگان راهگشای ماموریت های پلیس است .
ارسال توسط :
پ
پ

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان در مراسم تجلیل از بازنشستگان پلیس البرز که به مناسبت هفته فراجا براگزار شد، با بیان اینکه خدمت به اعضای وابسته امید و انگیزه خدمت در کارکنان را افزایش می دهد، اظهار داشت: تجربه بازنشستگان راهگشای ماموریت های پلیس است .

سرهنگ "پیمان کرمی" ضمن تبریک هفته فراجا بیان داشت:همانطور که حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) فرموده اند: بازنشسته از شاغل جدا نبوده و آئینه شاغل است.
وی افزود: بی شک تجارب شما عزیزان بازنشسته در بعد کاری، فرهنگی و اداری می تواند راهگشای کارکنان شاغل در فراجا باشد.
معاون هماهنگ کننده انتظامی استان در این دیدار با بیان اینکه خدمت به اعضای وابسته امید و انگیزه خدمت در کارکنان را افزایش می دهد، اظهار داشت: بازنشستگان مظهر تجربه، صبر و استقامت و گنجینه پربار تجربه و دانش هستند و خدمات ارزنده این عزیزان در طول خدمت باعث اندوختن تجارب زیادی شده که شایسته است کارکنان جوان از این تجارب بهره مندی لازم و اثرگذار را داشته باشند.
سرهنگ لطیفی اعضای وابسته را سرمایه و ذخایر ارزشمند تجربه و علم دانست و اظهار داشت: همکاران بازنشسته همچون گذشته سربازان این نظام و ولایت هستند و هرکجا که نیاز باشد از تجارب و مهارت آنها استفاده خدمتی به عمل خواهد آمد.
این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: این دیدارها فرصت و بهانه ای برای پاسداشت و تقدیر از این گنجینه های ارزشمند است که هر یک از این بازنشستگان زمانی در حوزه کاری خود در پیشبرد و تحقق اهداف فراجا تلاش کرده اند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.