تصویر
تجربه موفق کلانشهرهای جهان توسط مرکز پژوهش شورای شهر بومی سازی می شود
13 شهریور 1401 - 11:53
1
رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج گفت: تجربیات موفق و ابتکار عمل شکوفایی شهری که از اساسی‌ترین شیوه‌های سنجش شهرهاست توسط مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج مطالعه و ترجمه و در اختیار مدیریت شهری قرار می گیرد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی گفت: تجربیات موفق و ابتکار عمل شکوفایی شهری که از اساسی‌ترین شیوه‌های سنجش شهرهاست توسط مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی مطالعه و ترجمه و در اختیار مدیریت شهری قرار می گیرد.

محمد اسدیان با بیان این مطلب اظهار داشت: یکی از مهمترین مواردی که می تواند در داشتن مدیریت کارآمد اثرگذار باشد استفاده از تجارب سایر شهرها یا سایر کشورها در امور برنامه ریزی شهری است.
وی تصریح کرد: با همین هدف کارگروه امور بین الملل مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر سلسله گزارشات تجربه سایر کلانشهرهای موفق جهان را تهیه و ترجمه می کند و با بومی سازی آن و مقایسه با شهر کرج در قالب گزارش های مدیریتی جهت اطلاع اعضا شورای شهر و‌ مدیریت شهری و علاقمندان به حوزه شهری تهیه و آماده می کند.
رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج به ترجمه متون تخصصی کلانشهر های جهان اشاره و افزود: جهت اطلاع مدیریت شهری هر چقدر بتوانیم از مزایای طرح های سایر کلان شهرهای جهان با مدیریت آشنا شد باعث رشد و شکوفایی طرح های کلانشهر کرج و موفقیت بیشتر می شود.
به گفته اسدیان ، با این هدف علاقمندان با مراجعه به سایت یا فضای مجازی مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای شهر می توانند از ترجمه متون تخصصی بهره مند شوند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.