تصویر
تجلیل از بانوان شاغل در مجموعه منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز
29 دی 1401 - 8:34
شناسه : 428267
1
به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام والای مادر و بانوان ، مراسم تقدیر و تشکر از همکاران بانوان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز با حضور سرپرست اداره کل، مسئولين حوزه نمایندگی ولی فقیه، حراست و روابط عمومي اداره كل در روز چهارشنبه بيست و هشتم دي ماه سالجاری در محل سالن جلسات اداره کل برگزار گردید.
ارسال توسط :
پ
پ

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام والای مادر و بانوان ، مراسم و تشکر از همکاران بانوان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز با حضور سرپرست اداره کل، مسئولین حوزه نمایندگی ولی فقیه، حراست و روابط عمومی اداره کل در روز چهارشنبه بیست و هشتم دی ماه سالجاری در محل سالن جلسات اداره کل برگزار گردید.

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام والای مادر و زن، مراسم تقدیر و تشکر از همکاران خانم شاغل در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز با حضور سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز، مسئولین حوزه نمایندگی ولی فقیه،حراست و روابط عمومی اداره کل روز چهارشنبه بیست و هشتم دی ماه سالجاری در محل سالن جلسات اداره کل برگزار گردید.
در ابتدا، حجت الاسلام ندرلی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل با تبیین جایگاه زنان در قرآن گفت: وجود ۱۳۵ آیه در قرآن پیرامون زنان و سوره های نساء ,مریم و کوثر بیانگر جایگاه زن در اسلام بوده که شخصیت زن و مرد را در جوهره انسانی و رسیدن به فضائل و کمالات اخلاقی و یکسان می داند و معتقد است حضور زن در اجتماع ,انسانی است نه جلوه گری و قابلیت های زنان در عرصه های مختلف بر کسی پوشیده نیست .
ایشان در ادامه گفت: غرب برای فرار از حقوق زن حتی تن به ازدواج هم نمی دهند و امروز بیشترین آمار تولد نامشروع در کشورهای غربی و اروپایی است که بعضاً بیش از پنجاه درصد کودکان حاصل ارتباطات نامشروع هستند و این آمار در کشور ما زیر یک درصد است؛ از طرفی همجنسگرایی را ترویج نموده و بنیان خانواده را ویران کرده اند در عین حال دم از شعار زن زندگی آزادی سر میدهند که رفتارشان به سمت زن برهنگی آوارگی و ازهم پاشیدن کانون خانواده است.
اما اسلام عزیز برای زن نفقه, یه ,شیربها ,استقلال مالی و قدرت و عفت و حرمت و منزلت قائل شده و می فرماید بیشترین خیرها در زنان است.
امروز هم شاهدیم زنان, سالمترین ,منظم ترین و فعال ترین بخش بدنه اداری هستند.
در ادامه، مهندس اصغر بیات سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز، ضمن تبریک میلاد با سعادت دخت نبی اکرم (ص)، حضرت فاطمه الزهرا (س)، گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) اسوه کامل اخلاق و پاکیزگی است و بانوان مسلمان بایستی با بهره برداری از الگوهای ناب اسلامی و فضائل اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در مسیر زندگی، زندگی سالم و تأثیرگذاری در خانواده و جامعه داشته باشند.
وی ضمن گرامیداشت روز زن و مقام مادر، اظهار داشت: خانواده در جامعه اسلامی به انسان مفهوم می دهد و سلامت اجتماع در خانواده و سلامت خانواده نیز مرهون زحمات زن است.

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز خاطر نشان کرد: جایگاه زنان در جامعه به عنوان یکی از نقش های برجسته ای است که نصیب انسان می گردد و سلامت روح و روان خانواده در دست زنان به خصوص مادران است.
ایشان در ادامه از حضورفعال و همکاری بی شائبه بانوان شاغل در این مجموعه تقدیر و بر لزوم توجه بیشتر به مساعدت های بانوان در پیشبرد اهداف سازمانی و پیشرفت قابل ملاحظه وظایف محوله اداری تاکید کرد و افزود: میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن، فرصتی است تا از بانوان همکار این مجموعه تقدیر و تشکر شود.
در ادامه بانوان حاضر در جلسه به بیان مشکلات و نقطه نظرات خود پرداختند.
در پایان این مراسم از بانوان همکار، با اهداء لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.