تصویر
تجلیل از برگزار کنندگان گردهمایی کودکان عاشورایی در کرج
10 مرداد 1402 - 10:37
3
مهری فلاح، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، از تلاش‌های همکاران مشارکت کننده در گردهمایی کودکان عاشورایی تجلیل کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

مهری فلاح، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، از تلاش‌های همکاران مشارکت کننده در گردهمایی کودکان عاشورایی تجلیل کرد.

این تجلیل در نهمین جلسه‌ی شورای کانون استان که صبح روز دوشنبه ۹ مرداد ماه ۱۴۰۲، در محل اتاق جلسات اداره کل کانون البرز، برگزار شده بود، صورت گرفت.

مهری فلاح، سرپرست کانون البرز و رییس ستاد اربعین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، ضمن قدردانی از زحمات تمامی همکاران مشارکت کننده در این ویژه برنامه اجرای موفق چنین برنامه‌هایی را نتیجه‌ی برنامه ریزی مناسب، برگزاری جلسات اثر بخش و همدلی همکاران در حوزه‌های مختلف دانست و از همکاران مراکز خواست تا مشارکت‌های جدی‌تری در این خصوص داشته باشند.
این مقام مسؤول در متن لوح تجلیل این همکاران توجه دادن کودکان به واقعه عاشورا و مشارکت آنها در برپایی مراسم محرم با هدف ایجاد تعلق خاطر به عنوان گامی برای شناخت بیشتر منظومه فکری و روش زندگی امام حسین علیه السلام را از جمله مهم ترین و بنیادی‌ترین برنامه‌هایی دانسته که لازم است برای محقق شدن آن بستر سازی شود.
وی در ادامه آورده است بی شک این امر مهم بدون حضور مربیان دلسوز و ارزشمند، امکان پذیر نمی‌باشد.
سرپرست کانون البرز در پایان از تلاش های متعهدانه و متخصصانه همکاران در بخش‌های مختلف این گردهمایی قدردانی کرده است .
شایان ذکر است لیلی همتی قهوه، نادیا باقری و خدیجه میرزایی از مراکز ۳ و ۴ کانون استان، علی امام وردی زاده، مربی سیار و فرانک فروزانفر، ندا ساعی، بنفشه مرادحاصل و اعظم ذوالفقاری از همکاران ستادی بودند که بابت برگزاری این همایش و اقدامات شایسته تجلیل شدند .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.