تصویر
تجلیل از برگزیدگان مسابقه نامه‌ای به سردار دلها
14 دی 1401 - 16:18
1
آیین اختتامیه مسابقه بزرگ نامه‌ای به سردار دلها به میزبانی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برگزار و از 63 نفر از برگزیدگان این مسابقه تجلیل شد.
ارسال توسط :
پ
پ

آیین اختتامیه مسابقه بزرگ نامه‌ای به سردار دلها به میزبانی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برگزار و از ۶۳ نفر از برگزیدگان این مسابقه تجلیل شد.

آیین اختتامیه مسابقه بزرگ نامه‌ای به سردار دلها، نامه و دل نوشته به سردار حاج قاسم سلیمانی به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دلها و به همت ستاد برگزاری بزرگداشت سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور خانواده های معظم شهداو ایثارگران، علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، ، طالقان و در مجلس شورای اسلامی، سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و سایر مسئولین استانی به میزبانی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برگزار و در پایان از ۶۳ نفر برگزیدگان این مسابقه تجلیل شد.
علی شریعتی، دبیر اجرایی مسابقه بزرگ نامه‌ای به سردار دل‌ها در این مراسم بابیان اینکه این مسابقه، متعلق به ملی‌ترین، مردمی‌ترین و مکتبی‌ترین شخصیت زمان حاضر یعنی سردار حاج قاسم سلیمانی است، گفت: فراخوان این مسابقه حدود دو ماه پیش منتشر شد.
وی با اشاره به مشارکت نهادهای مختلف در برگزاری این مسابقه، از ارسال حدود یک هزار اثر به دبیرخانه مسابقه نامه‌ای به سردار دل‌ها خبر داد و بیان کرد: حوزه جغرافیایی برگزاری این مسابقه استان البرز بود اما حدود ۳۰۰ اثر از سایر استان‌ها ارسال شد که یک پیام و تشکر برای این افراد ارسال کردیم و وعده دادیم که سال آینده این رویداد فرهنگی در حوزه کشوری برگزار شود.
دبیر اجرایی مسابقه بزرگ نامه‌ای به سردار دل‌ها با اشاره به ارسال حدود ۶۵۰ اثر در رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان از استان البرز به دبیرخانه مسابقه مطرح کرد: پس از داوری آثار ارسالی، ۶۵ اثر به‌عنوان برگزیده انتخاب شدند که دو اثر متعلق به اتباع است.
این آثار، دل نوشته های زیبا، احساسی، بدیع، فاخر و سراسر عشق بودند که با خواندن بسیاری از آن‌ها اشک ریختیم و افسوس خوردیم که حاج قاسم در میان ما نیست.
شریعتی با بیان اینکه حوزه هنری و ا قول داده‌اند که مجموعه آثار برگزیده را در قالب کتابی به‌عنوان یادبود و یادگاری از این رویداد فرهنگی به چاپ برسانند، ضمن قدردانی از همه نهادهای فرهنگی مشارکت‌کننده در این رویداد استانی گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی به ما توصیه کرد که جمهوری اسلامی ایران، حرم است و باید قدر آن را بدانیم و اجازه ندهیم دشمنان به آن تجاوز کنند.
امید است خداوند این ملت، مملکت و رهبر معظم انقلاب را از جمیع بلایا حفظ و درجه شهدا را متعالی کند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.