تصویر
تجلیل از خبر نگاران شهرستان طالقان
16 شهریور 1401 - 15:15
4
با حضور دکتر لطفی شهردار ، شعیب فرامرزی رئیس شورای اسلامی شهر، حمیرا مقیمی نایب رئیس، مهندس حامد صادقیان رئیس کمیسیون عمران ، سید ابوالفضل قاضی میر سعید رئیس کمیسیون حقوقی، و سید مرتضی میرحسینی سخنگوی شورای شهر از خبرنگاران شهرستان طالقان تجلیل به عمل آمد.
ارسال توسط :
پ
پ

با حضور دکتر لطفی شهردار ، شعیب فرامرزی رئیس شورای اسلامی شهر، حمیرا مقیمی نایب رئیس، مهندس حامد صادقیان رئیس کمیسیون عمران ، سید ابوالفضل قاضی میر سعید رئیس کمیسیون حقوقی، و سید مرتضی میرحسینی سخنگوی شورای شهر از خبرنگاران تجلیل به عمل آمد.

در این نشست شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید " محمود صارمی" و مجاهدتهای خالصانه و صادقانه این خبرنگار والا مقام اظهار داشتند : خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند و خبرنگاری بصیرتی است که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ آگاهی بخشی را بر دوش می کشد .
خبرنگاران نقاط ضعف و قوت در حوزه های مدیریتی را به صراحت یادآور می شوند و در این میدان، خبر نگاران در شهرستان طالقان با دشواریهای عدیده ای مواجه هستند که در شهرهای دیگر کمتر شاهد آن هستیم و این عزیزان با کمترین امکانات همواره از جان و مال خود جهت تهیه خبر از تمام نقاط دور و نزدیک شهرستان مایه می گذارند لذا از زحمات بی منت و شبانه روزی آنان در حوزه های مختلف تشکر و قدردانی مینماییم .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.