تصویر
تجلیل از  عوامل بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت البرز
25 آبان 1401 - 16:03
4
بهزاد غفاری مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان در مراسمی که در سالن اجتماعات مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید رهبری کرج برگزار شد؛ از راه یافتگان به مرحله کشوری، کارشناسان، داوران وعوامل اجرایی بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت استان البرز تجلیل به عمل آورد.
ارسال توسط :
پ
پ

بهزاد غفاری مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان در مراسمی که در سالن اجتماعات مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهید رهبری برگزار شد؛ از راه یافتگان به مرحله کشوری، کارشناسان، داوران وعوامل اجرایی بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت استان البرز تجلیل به عمل آورد.

غفاری مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان البرز در مراسم تجلیل از نخبگان المپیاد مهارتی؛ با اشاره به اینکه نخبگان مهارتی، آینده سازان این مرز و بوم هستند که می‌ توانند با ذهنی خلاق و استفاده از مهارت، دانش و همچنین تلاش و سخت کوشی، زمینه رشد و بالندگی کشور را فراهم کنند؛ بر ضرورت تلاش برای استفاده هر چه بهتر از فرصت‌های زندگی تاکید کرد و افزود: بخشی از نخبگی مربوط به هوش و حافظه ذهنی افراد بوده، اما بخش عمده‌ای که این نخبگی را ماندگار و درخشان می‌کند، بی شک پشتکار خود ایشان و حمایت‌های خانواده با آموزش وهدایتگری مربیان پر تلاش مجموعه اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان در بخش خصوصی و دولتی بر می‌گردد.
غفاری با اشاره به اینکه رقابت‌های ملی مهارت زمینه‌ای برای تبادل اطلاعات، تجربیات، شناسایی و معرفی نخبگان مهارتی به بنگاه‌های است، خاطرنشان کرد: برگزاری این رقابت‌ها موجب نمایان شدن نخبگان مهارتی این استان می شود.

?وی اظهار داشت: مرحله شهرستانی مسابقات ملی مهارت در ابتدا به صورت آزمون کتبی و به طور همزمان در کشور برگزار می‌شود و پس از آن در هر استان از میان قبول شدگان مرحله کتبی با برگزاری آزمون عملی نسبت به انتخاب نفرات برتر و معرفی به مرحله استانی اقدام می‌شود.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان البرز گفت: در مرحله شهرستانی تعداد ۳۷۰ نفر در مسابقات شرکت داشتند و در مرحله استانی ۶۰ نفر در ۱۶ رشته به رقابت پرداختند که از میان آنها ۱۴ نفر در ۱۴ رشته به مرحله کشوری راه یافتند.
در پایان از راه یافتگان به مرحله کشوری، کارشناسان، داوران وعوامل اجرایی این دوره از مسابقات در بخش دولتی و خصوصی با اهدا لوح وجوایز نقدی تجلیل به عمل آمد.
قابل ذکر است: رقابت در رشته‌های امنیت سایبری، پردازش ابری، تعمیر ونگهداری هواپیما ونان های حجیم متعاقباً انجام خواهد شد.
گفتنی است: مسابقات ملی مهارت در راستای شناسایی و معرفی نخبگان مهارتی همه ساله در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری با حضور نخبگان و استعدادهای برتر برگزار می شود

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.