تصویر
تجلیل از فرماندار، معاونین فرماندار و بخشداران سابق چهارباغ
10 شهریور 1401 - 15:25
3
با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه ، دکتر حدادی نماينده محترم مجلس شورای اسلامی و به میزبانی مهندس جعفری فرماندار چهارباغ از فرماندار سابق شهرستان، معاونین فرماندار و بخشداران قبلی چهارباغ به پاس تلاش ها و اقدامات شان در گذشته تجلیل بعمل آمد.
ارسال توسط :
پ
پ

با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه ، دکتر حدادی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی و به میزبانی مهندس جعفری فرماندار از فرماندار سابق شهرستان، معاونین فرماندار و بخشداران قبلی چهارباغ به پاس تلاش ها و اقدامات شان در گذشته تجلیل بعمل آمد.

در این آئین، امام جمعه شهرستان تجلیل و قدردانی از زحمات مسئولین گذشته را سنت پسندیده و خوبی برشمرد و از حس توجه مهندس جعفری فرماندار چهارباغ قدردانی نمود.
در ادامه مهندس جعفری گفت: این مسئولیت ها گذرا بوده و فرصتی برای خدمتگزاری به مردم شریف و ولایی ایران عزیز است و هرکسی برای مردم و برای خدا کار کند، نام نیک از او ماندگار خواهد بود.
فرماندار چهارباغ افزود: قدردان زحمات مسئولین گذشته هستیم و تمام تلاش خود را برای توسعه شهرستان انجام داده اند و ما نیز برای آبادانی این منطقه برنامه ریزی کرده و اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.