تصویر
تجلیل از مادران اعضای فعال جمعیت هلال احمر شهرستان نظرآباد
27 دی 1401 - 16:47
1
رضا شادان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نظرآباد از برگزاری این مراسم بمناسبت روز زن ، همراه با آیین تجلیل از مادران اعضای فعال جوانان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

رضا شادان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان از برگزاری این مراسم بمناسبت روز زن ، همراه با آیین تجلیل از مادران اعضای فعال جوانان خبر داد.

ایشان فرارسیدن سالروز ولادت حضرت صدیقه کبری(س)و روز زن را به تمام بانوان و مادران محترم تبریک و تهنیت گفت و در این خصوص بیان کرد : بی تردید سالروز ولادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و روز زن یکی از بزرگترین اعیاد مسلمانان بوده و این شخصیت بی بدیل ، الگوی تمام زنان آزاده جهان است و ما در این روز مقام مادران را گرامی میداریم.
گفتنی است : در طی این برنامه که بمناسبت فرارسیدن این عید بزرگ با حضور اعضای فعال جوانان در جمعیت هلال احمر این شهرستان برگزار شد، از چند تن از مادران اعضا به نمایندگی از سایر این عزیزان با اهدای لوح سپاس و هدیه ای به رسم یاد بود قدردانی گردید.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.