تصویر
تجلیل از همکار نویسنده کانون البرز
04 مهر 1403 - 9:03
شناسه : 1275771
1

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صبح امروز چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳، همزمان با هفته‌ی دفاع مقدس، آیین تجلیل از فعالان حوزه دفاع مقدس البرز ، در کانون فرهنگی، ورزشی شهید سبحان بسیج و با حضور جمعی از مسئولان استان از جمله آیت‌الله حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه و […]

ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان صبح امروز چهارشنبه ۴ ۱۴۰۳، همزمان با هفته‌ی دفاع مقدس، آیین تجلیل از فعالان حوزه دفاع مقدس البرز ، در کانون ، شهید سبحان بسیج و با حضور جمعی از مسئولان استان از جمله آیت‌الله حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه و سردار اسلامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و دیگر مسئولان استانی، برگزار و از تلاش‌های این عزیزان تجلیل شد. .

بر همین اساس اسماعیل نمکشناس، همکار کانون استان که از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است و خاطرات خود از زمان حضور در جبهه‌های حق علیه باطل را در قالب کتاب «نبرد ۲۱»، به رشته تحریر در آورده است، در این آیین تجلیل شد.

تجلیل از همکار نویسنده کانون البرز

تجلیل از همکار نویسنده کانون البرز

گفتنی است کتاب نبرد ۲۱ روز پنجشنبه ۵ مهر ۱۴۰۳ در آیینب با حضور داوود امیریان نویسنده حوزه نوجوان در ژانر دفاع مقدس، در مرکز مجتمع کانون کرج، رونمایی خواهد شد.

منبع کانون پرورش فکری البرز

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.