تصویر
تجلیل از کتاب “عمود ۱۴۰۲ “در جلسه ستاد اربعین اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز
14 شهریور 1401 - 14:33
0
جلسه ستاد اربعین اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز با حضور مدیرکل ، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و تعدادی از همکاران زائر اربعین حسینی در سالن جلسات این اداره کل برگزار گردید.
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه ستاد اربعین اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز با حضور مدیرکل ، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و تعدادی از همکاران زائر اربعین حسینی در سالن جلسات این اداره کل برگزار گردید.

جلسه ستاد اربعین در محل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز برگزار گردید .
ابتدای جلسه حجت الاسلام ندرلی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل،این جلسه را نشست عقیدتی و هماهنگی اداری و حراستی زائرین توصیف نموده و گفت پیاده روی اربعین حسینی علاوه بر آثار و برکات معنوی و پیوند روحی با سیدالشهداء و اصحابش، یک صبغه بین المللی داشته و نمایش قدرت نرم تشییع است و امروزه بالاترین و رساترین رسانه شیعیان به حساب می آید؛ لذا هر زائری که حامل خبر،عکس، خاطره، پیام و کلیپ است و در اربعین حضور پیدا می کند یک رسانه است.

در ادامه حامد فرضی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، به شکوه این رخداد تاریخی و نقش پیاده روی اربعین حسینی از بعد جایگاه آن در ابعاد سیاسی، و پرداخت و بیان کرد: عشق به آن حضرت سبب گردیده هر ساله مرزهای کشور ما مملو گردد ازعاشقان ولایت و امامت.
وی گفت: راه امام حسین (ع) راه عظمت و جاودانه شدن است و مریدان آن امام همام، براستی پیروان مکتب خدا و ولایت بوده و عشق و مهر واقعی را در دوستی و بیعت با آن امام دلها یافته و زندگی خویش را مطابق با مکتب آن حضرت ادامه می دهند.
ایشان عشق به امام حسین را ضامن سلامت محیط اداری و خدمت به ارباب رجوع خواند و بیان کرد راه آن حضرت براستی راه خدمت به خلق و هدایت راستین به آزادگی و مردم داری است و ریشه دواندن مهر آن حضرت در قلوب ما تداوم بخش صداقت، موهبت و عدالت در زندگی بوده است.
در ادامه این جلسه مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز از همکار مجموعه.
آقای بهمرام بهرامی بابت نگارش کتاب عمود ۱۴۰۲ که مضمونی کربلایی داشته و عشق به امام حسین(ع) را به قلم نگاشته است با اهداء لوح و هدیه، و تشکر بعمل آورد.
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز در حاشیه‌ ی این تقدیر بیان کرد: این قبیل کارهای فرهنگی نه فقط در سطح این اداره کل بلکه در سطح ملی و چه بسا بین المللی اثرات مطلوبی داشته و جایگاه امام حسین(ع) را در زندگی فردی و اجتماعی ایرانیان به تصویر می کشد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.