تصویر
تجلیل از ۱۰۰قهرمان ورزشی فردیسی
23 آبان 1402 - 17:12
2
محمدرضا احمدی نژاد در حاشیه مراسم تجلیل از مدال آوران شهر فردیس که عصر دوشنبه با حضور قهرمانان ورزشی و جمعی از مسئولان در سالن سینمایی اکومال برگزار شد،‌ اظهار کرد: در این مراسم که با حمایت شورای اسلامی شهر فردیس برگزار شد، ۱۰۰ نفر از ورزشکاران، مربیان و قهرمانان مدال آور در عرصه‌های ملی، آسیایی و جهانی تجلیل شدند.
ارسال توسط :
پ
پ

محمدرضا احمدی نژاد در حاشیه مراسم تجلیل از مدال آوران شهر که عصر دوشنبه با حضور قهرمانان و جمعی از مسئولان در سالن سینمایی اکومال برگزار شد،‌ اظهار کرد: در این مراسم که با حمایت شورای اسلامی شهر فردیس برگزار شد، ۱۰۰ نفر از ورزشکاران، مربیان و قهرمانان مدال آور در عرصه‌های ملی، آسیایی و جهانی تجلیل شدند.

وی یکی از مشکلات شهر فردیس را کمبود زیرساخت‌های‌ورزشی اعلام کرد و گفت: روز گذشته در کمیسیون معاملات با قراردادی به مبلغ ۳۵ میلیارد تومان برنده مناقصه تعیین شد و ساخت یک سوله ورزشی در منطقه کم برخوردار اهری در دستور کار قرار گرفت.
احمدی نژاد اضافه کرد: همچنین به منظور توسعه فضای ورزشی در شهر، احداث یک مجموعه زمین ورزشی در شهرک راه اهن در حال پیگیری است که به زودی به مرحله مناقصه و شروع عملیات اجرایی می رسد که امیدواریم تا پایان دوره فعلی شورا بتوانیم این دو پروژه را به نتیجه برسانیم.

گفتنی است این مراسم با تجلیل از قهرمانان در رشته های مختلف ورزشی کشتی، اسکیت، تکواندو، والیبال، مچ‌اندازی، وزنه‌برداری و غیره برگزار شد و قهرمانان نام آشنایی چون امیر جعفری قهرمان پاراوزنه جهان و دارنده مدال نقره پاراآسیایی، شهداد خسروی قهرمان کشتی، آتوسا فرهمند مربی تیم ملی پومسه بانوان کشور و بسیاری دیگر از مدال آوران و افتخار آفرینان فردیسی کشورمان حضور داشتند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.