تصویر
تجلیل از ۲۶۵ دانش‌آموز شاهد و ایثارگر استان البرز
20 مهر 1402 - 8:45
1
همایش تجلیل از دانش آموزان شاهد و ایثارگر نواحی 3 و 4 آموزش‌وپرورش استان البرز با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و دیگر مسئولین برگزار و از 265 دانش‌آموز شاهد و ایثارگر ممتاز در تمامی مقاطع تحصیلی تجلیل شد.
ارسال توسط :
پ
پ

همایش تجلیل از دانش آموزان شاهد و ایثارگر نواحی ۳ و ۴ آموزش‌وپرورش استان البرز با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و دیگر مسئولین برگزار و از ۲۶۵ دانش‌آموز شاهد و ایثارگر ممتاز در تمامی مقاطع تحصیلی تجلیل شد.

دکتر رستمیان در این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا، گفت: مراسم امروز، محفل افراد تلاشگر در عرصه علم و ادب است و از منزلت بالایی برخوردار است زیرا همه آنچه که امروز بشریت دارد از علم است و دین و آموزه های دینی ما بر همین اساس است بخوانیم و بیاموزیم.
وی افزود: در اساسنامه‌ای که امام (ره) در فرمان ۸ ماده‌ای برای تأسیس نهاد بنیاد شهید صادر کردند به موضوع فرهنگ و آموزش نگاه ویژه‌ای شده است و ۶۰ درصد از اساسنامه که به تأیید مقام معظم رهبری در تجمیع سه نهاد ایثارگری رسید موضوع آموزش و مسائل در اولویت قرار دارد و همین امر باعث شده است که آموزش جزو فعالیت‌های مهم اجرایی در بنیاد شهید و امور ایثارگران باشد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه تصریح کرد: محصول زحمات خانواده‌های شهدا و ایثارگران تربیت فرزندانی است که در آینده باید چرخ این مملکت را به گردش دربیاورند و به پیشرفت و توسعه کشور کمک کنند و این برگرفته از همان تفکر راهبردی حضرت امام (ره) و تأیید مقام معظم رهبری در سلسله فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران است.
در بنیاد واحد آموزش که از زیرمجموعه‌های معاونت فرهنگی و آموزشی است وظیفه دارد از پیش‌دبستانی تا دانشگاه کار آموزش را برنامه‌ریزی و مدیریت کند.
دکتر رستمیان افزود: اینکه شما امروز به‌عنوان دانش‌آموزان ممتاز در حوزه تحصیل معرفی می‌شوید مدیون زحمات والدین، مربیان و متولیان آموزش‌وپرورش است.
امید است باهمت و تلاش متولیان تعلیم و تربیت و والدین محترم و پشتیبانی بنیاد فرزندان طرح شاهد قله‌های بلند علمی را فتح کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.