تصویر
تجلیل از ۸ نفر از دختران شهدای استان البرز
01 خرداد 1402 - 15:40
0
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک کرج گفت: در مراسمی به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر از 8 نفر از دختران شهدای استان البرز تجلیل شد.
ارسال توسط :
پ
پ


رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک گفت: در مراسمی به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر از ۸ نفر از دختران شهدای استان البرز تجلیل شد.

سید محمد حسینی با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تبریک دهه کرامت گفت:مراسم جشن ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه در آستان مقدس امام زادگان محمد (ع) و سکینه خاتون (س) کرج برگزار شد.
وی در ادامه تصریح کرد:در این مراسم که با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و جمع کثیری از بانوان کرجی برگزار شد، از دختران شهیدان «محمد جمهور»، «حمزه کاظمی» و دختر شهیدان «محمد یاسمی»، «ابراهیم نیکخواه بهرامی»، «کوروش شیدانی» و رمضان روحی» به مناسبت روز دختر تجلیل شد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک کرج افزود:در این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین مقصودی سخنرانی و ذاکرین اهل‌بیت (ع) کربلایی علی قلندری و کربلایی مهدی عبادی به مدیحه‌سرایی پرداختند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.