تصویر
تجلیل بسیجیان حوزه ۲۱۵ علی اکبر کرج از مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز
20 آبان 1402 - 16:17
شناسه : 696877
3
فرمانده و جمعی از بسیجیان حوزه مقاومت ۲۱۵ علی اکبر کرج با حضور در دفتر مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی از خدمات جهادی ایشان در راستای خدمت رسانی به مردم به ویژه قرارگاه جهادی اشتغال تجلیل کرد.

فرمانده و جمعی از بسیجیان حوزه مقاومت ۲۱۵ علی اکبر با حضور در دفتر مدیر کل تعاون کار و رفاه از خدمات جهادی ایشان در راستای خدمت رسانی به مردم به ویژه قرارگاه جهادی اشتغال تجلیل کرد.

حسن خیری فرمانده حوزه بسیج ۲۱۵ علی اکبر(ع) کرج با همراهی جمعی از بسیجیان با حضور در دفتر عبدالله دارایی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز ضمن تجلیل از تلاش‌های ارزنده وی در راستای خدمت رسانی به مردم و برگزاری قرارگاه جهادی اشتغال که منجر به معرفی مستقیم کارجویان به واحدهای تولیدی و صنعتی شد، تجلیل و قدردانی کرد.
در این دیدار فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۲۱۵ علی اکبر(ع) کرج گفت: سرافرازی و پیشرفت ایران عزیزمان مرهون مدیرانی است که با تلاش صادقانه و نبوغ خالصانه خویش در راستای اعتلای میهن عزیز اسلامی تلاش می‌کنند و این بزرگترین مدال خدمتگزاری برای به یادگار خواهد ماند.
حسن خیری در ادامه گفت: ما معتقد به این هستیم که انسان‌های شایسته اصل خدمت را نه به عنوان وظیفه بلکه به عنوان فریضه الهی قلمداد می‌کنند و با وجدان کاری ، خود را برای خدمت رسانی به مردم عزیز مهیا و آماده می‌کنند و به این جهت از تلاش‌های جنابعالی به عنوان مدیر کل محترم تعاون کار و رفاه اجتماعی و تشکر می‌کنم.
عبدالله دارایی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز در این دیدار ضمن ارائه گزارش کاملی از اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های مختلف ماموریت‌های سازمانی این اداره کل گفت: در جشنواره شهید رجایی امسال این اداره کل در اجرای شاخص‌های تخصصی خود حائز رتبه برتر استانی شد، ما در کنار انجام وظایف تخصصی و سازمانی خود برنامه‌های جهادی که می‌تواند فرصت‌های خدمت بهتری را برای مردم فراهم کند را برنامه‌ریزی و یکی از آن برنامه‌ها اجرای قرارگاه جهادی اشتغال بود که کماکان پیگیری برای اشتغال و معرفی کارجویان به واحدهای تولیدی و صنعتی ادامه دارد.
عبدالله دارایی ضمن تشکر از حضور ارزشمند بسیجیان حوزه ۲۱۵ کرج گفت: برنامه‌ریزی‌های بعدی ما برای برگزاری قرارگاه جهادی اشتغال در شهرستان‌های ساوجبلاغ و با همکاری گروه‌های بسیج و گروه‌های جهادی و مردمی و مسئولین محلات در آذر ماه اجرا خواهد شد و امیدواریم در کنار معرفی کارجویان به واحدهای تولیدی نیازهای آموزشی و مهارتی آنان را با همکاری سازمان فنی حرفه‌ای استان برطرف نماییم.

در این دیدار از تلاش‌های جهادی رسانه ای مدیر روابط عمومی این اداره کل نیز با اهدای لوح قدردانی شد.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.