تصویر
تجلیل فرماندار از شهردار چهارباغ به مناسبت روز شهردار
25 اسفند 1400 - 15:03
1
دکتر شمیرانی فرماندار شهرستان چهارباغ مصادف با شهادت سردار رشید اسلام شهید مهدی باکری و روز شهردار با حضور در شهرداری چهارباغ از مهندس قربانی شهردار چهارباغ تجلیل بعمل آورد.
ارسال توسط :
پ
پ

دکتر شمیرانی فرماندار شهرستان مصادف با شهادت سردار رشید اسلام شهید مهدی باکری و روز شهردار با حضور در شهرداری چهارباغ از مهندس قربانی شهردار چهارباغ تجلیل بعمل آورد.

شمیرانی در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از زحمات شهردار و کلیه کارکنان شهرداری و مدیریت شهری در سخنان خود گفت برای خدمت به مردم و تلاش برای آبادانی و پیشرفت شهر تلاش های بسیاری شده و تا کنون پیشرفت های بسیاری در زمینه های عمرانی،خدماتی و .
.
.
صورت گرفته است که موجب جلب رضایت مردم شریف شهرستان قرار دارد.
وی در ادامه گفت برای ادامه مسیر و ادامه خدمت و پیشرفت بیشتر تمامی مسؤلین تلاش مضاعف خود را بکار بگیرند و مسیر خدمت رسانی را در روزهای پایانی سال به طور شبانه روزی بکار گیرند تا مردم طعم شیرین خدمت را بچشند و آسایش و رضایت خاطر داشته باشند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.