تصویر
تجلیل مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز از میترا اصغر زاده
11 خرداد 1402 - 13:37
1
قهرمان البرزی مسابقات شطرنج زون غرب آسیا که به تازگی موفق به کسب این عنوان شده بود، مورد تجلیل مدیرکل ورزش و جوانان قرار گرفت.
ارسال توسط :
پ
پ


قهرمان البرزی مسابقات شطرنج زون غرب آسیا که به تازگی موفق به کسب این عنوان شده بود، مورد تجلیل مدیرکل ورزش و جوانان قرار گرفت.

مراسم تجلیل از میترا اصغرزاده قهرمان البرزی مسابقات شطرنج زون غرب آسیا در اداره کل ورزش و جوانان استان البرز برگزار شد.
طی این مراسم که با حضور فروغی مدیرکل ورزش و جوانان البرز و حیدری رئیس هیئت شطرنج استان انجام گرفت، از میترا اصغر زاده با اهدای لوح و هدیه نقدی، تقدیر شد.
بهزاد فروغی در این مراسم با بیان این که " رسالت یک قهرمان فقط به مدال آوری نیست " گفت: دختران ورزشکار و قهرمانانی همچون میترا اصغرزاده که با رعایت اصول دینی و ملی و قوانین، پا به عرصه ورزش گذاشته و به قهرمان تبدیل می شوند، الگویی شایسته برای تمام دختران این سرزمین هستند.
وی افزود: حفظ هویت برای یک ورزشکار بسیار مهم است و قهرمانانی همچون مرحوم تختی به خاطر ویژگی های اخلاقی و همین حفظ هویت، به اسطوره های فراموش نشدنی تاریخ ورزش کشور تبدیل شده اند.
تصریح کرد: ما در اداره کل، تمام قد از مدال آوران استان حمایت خواهیم کرد و انتظار داریم قهرمانان نیز قدر این جایگاه و پوشیدن پیراهن مقدس تیم های ملی جمهوری اسلامی ایران در رشته های مختلف را بدانند.
شایان ذکر است؛ میترا اصغر زاده (دو روز قبل) با کسب مقام قهرمانی مسابقات شطرنج زون غرب آسیا در بخش بانوان، جواز حضور در رقابتهای جام جهانی باکو را نیز بدست آورد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.