تصویر
تجهیزات سازمان آتش  نشانی به استانداردها نزدیک شود
17 بهمن 1401 - 9:00
2
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه تجهیزات سازمان آتش نشانی به استانداردها نزدیک شود گفت: کار آتش‌نشانان از امور مهم در جامعه به شمار می‌رود در این راستا امکانات و تجهیزات آتش‌نشانی این کلانشهر در حد استاندارد نیست.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی با بیان اینکه تجهیزات سازمان آتش نشانی به استانداردها نزدیک شود گفت: کار آتش‌نشانان از امور مهم در جامعه به شمار می‌رود در این راستا امکانات و تجهیزات آتش‌نشانی این کلانشهر در حد استاندارد نیست.

مریم قهرمانی صارم در جلسه بررسی بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اظهارداشت: با بودجه تعریف شده، قطعا ایده آل ها اتفاق نخواهد افتاد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تصریح کرد: باید در نظر داشته باشیم که بحران خبر نمی کند و با توجه به اینکه تجهیزات ما با استانداردها فاصله بسیاری دارند، باید فکری به حال این موضوع کنیم.
قهرمانی عنوان کرد: با توجه به اینکه کرج، مرکز استان البرز و کلانشهری در همجواری پایتخت بوده و مورد مراجعه شهرهای پیرامون است، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی باید پیگیری های لازم را در این زمینه صورت دهد و تجهیزات وسیع تر و کلی تر دیده شوند و از سوی شهرداری مرکز نیز این اراده وجود داشته باشد که حداقل به استانداردها نزدیک شویم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.