تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

تبریک امام جمعه شهرستان چهارباغ به مناسبت هفته دفاع مقدس کرج میزبان بزرگ ترین جشن هفته وحدت هماهنگی کامل برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج انجام شد از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کارگاه تخصصی تربیت کنشگر سواد رسانه در استان البرز برگزار شد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان

تحقق اهداف سازمانی با ارزیابی اثربخشی آموزش‌ کارکنان
13 دی 1401 - 9:37
4
نازنین مصلح سرپرست معاونت آموزش و تدویج استاندارد البرز از پایش و ارزیابی عملکرد حوزه معاونت آموزش، تدوین و ترویج استاندارد این اداره کل در خصوص بررسی میزان اثر بخشی آموزش های برون سازمانی و درون سازمانی شامل مدیران کنترل کیفیت، مراکز آموزشی همکار و .
ارسال توسط :
پ
پ

نازنین مصلح سرپرست معاونت آموزش و تدویج استاندارد البرز از پایش و ارزیابی عملکرد حوزه معاونت آموزش، تدوین و ترویج استاندارد این اداره کل در خصوص بررسی میزان اثر بخشی آموزش های برون سازمانی و درون سازمانی شامل مدیران کنترل کیفیت، مراکز آموزشی همکار و .
.
.
توسط هیات کارشناسی اعزامی از سوی سازمان ملی استاندارد ایران خبر داد.

در این رابطه فریبرز قریب مدیر کل آموزش و ترویج سازمان ملی استاندارد ایران به همراه هیأت ارزیاب با حضور در اداره کل استاندارد استان البرز ضمن قدردانی از روند مناسب و مطلوب اقدامات و عملکرد اداره کل گفت: بر اساس آموزه‌های نوین علم مدیریت سرمایه انسانی یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های سازمان‌هاست که کارایی و اثربخشی آن بیش از همیشه مورد توجه مدیران قرار دارد.
بدیهی است که با گذر زمان و توسعه سازمان تخصص کارکنان ممکن است با دانش روز دنیا تطابق نداشته باشد.
به علاوه کارکنان برای همراهی با تغییرات سازمان باید مهارت‌های خود را توسعه دهند.
آموزش مستمر، هدفمند و منظم از ابزارهای پرورش سرمایه انسانی است.
اما چنانچه این ابزار با ارزیابی اثربخشی آموزش همراه نباشد کارایی لازم را نخواهد داشت لذا یکی از ابزارهای بسیار مهم در ایجاد تحول و بقای سازمان و رسیدن به اهداف و رسالت های تدوین شده را برنامه ها و رویکردهای نوین آموزشی دانست.
ایشان در ادامه تاکید کرد: مراکز آموزشی همکار استاندارد مکلف به رعایت شأن استاندارد و آموزش توسط اساتید مجرب به منظور ارتقای سطح علمی و فنی مدیران کنترل کیفیت، کارشناسان و بازرسان استاندارد می باشند.
نازنین مصلح نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد معاونت از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا کنون خاطر نشان کرد : نیروی انسانی بر اساس امکانات، مهارت‌ها و دانش مکسوبه می تواند نقش بسزایی در بهبود عملکرد و افزایش بهره وری سازمانی داشته باشند و رفع مشکلات و برنامه ریزی برای اجرای دوره های آموزشی مورد درخواست کارکنان و مدیران کنترل کیفیت از سوی سازمان ملی استاندارد ایران ، می تواند اولین گام در جهت افزایش بهره وری و رفع برخی از مشکلات آموزشی از سوی دفتر مربوطه در سازمان باشد .
مصلح در پایان گفت: با برنامه ریزی های به عمل آمده در صدد هستیم که حضور کارکنان، مدیران کنترل کیفیت و کارشناسان استاندارد در دوره های آموزشی صرفاً جهت اخذ گواهی های آموزش یا ارتقاء شغل و .
.
.
نباشد و کیفیت عملکرد خدمات بعد از اتمام دوره های آموزشی باید توسط دستگاه مورد پایش قرار گیرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.