تصویر
تحقق اهداف قرارگاه اجتماعی، بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد
17 خرداد 1402 - 10:01
2
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: با تحقق اهداف قرارگاه اجتماعی بواسطه گستره شمولیت موضوعات مربوط به محرومیت زدایی، بسیاری از مشکلات و موانع مردم برطرف خواهد شد.
ارسال توسط :
پ
پ


نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: با تحقق اهداف قرارگاه بواسطه گستره شمولیت موضوعات مربوط به محرومیت زدایی، بسیاری از مشکلات و موانع مردم برطرف خواهد شد.

مجتبی عبداللهی روز سه شنبه در حاشیه دیدار چهره به چهره با ۴۰ نفر از مردم شریف استان، ضمن اتخاذ تدبیر، راهنمایی و دستور برای حل موانع، بر ضرورت اهتمام مجموعه مدیران استان برای دیدار با مردم، تاکید کرد.
وی ادامه داد: مردم ولی نعمت ما هستند و تکریم و رسیدگی به مشکلات و مطالبات تا حصول نتیجه و کسب رضایتمندی آنها، یک مسئولیت خطیر برای مسئولان نظام است.

عبداللهی گفت: در دیدارهای مردمی، عمده مراجعات از ساکنان محله های کم برخوردار است که مشکلاتی همچون کمبود زیرساخت ها، اشتغال بویژه برای زنان سرپرست خانوار، معیشت، توان خواهان، مددجویی و.
.
.
مطرح می شود.
وی افزود: برای این منظور با شناسایی ۶۶ محله محروم استان و اقدامات قرارگاهی، درصدد هستیم به موازات برقراری ارتباط با بطن جامعه از طریق دیدارهای چهره به چهره و برپایی میز خدمت، مشکلات را با تخصیص اعتبارات و توجه ویژه به این محله ها، حل کنیم.
استاندار البرز گفت: تاکنون شاهد نتایج محسوسی در این رابطه بودیم و بازخورد مثبت اهداف و برنامه ها را از سوی مردم مشاهده کرده ایم.
وی افزود: امید است که امسال تحول و توانمندسازی محله های کم برخوردار استان، شتاب بیشتری بگیرد و رضایت مردم را در پی داشته باشد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.