پ
پ

رئیس بر تحقق رویکرد شهروند محوری در گزارش های سامانه ۱۳۷ را خواستار شد و گفت: مدیران و عوامل اجرایی مناطق و سازمان ها موظف هستند رسیدگی به پیام های ارسالی از سوی سامانه را در اولویت کار خود قرار داده و در کوتاه ترین زمان نسبت به رفع مشکلات و موانع اقدام کنند.

با بیان این مطلب اظهارداشت: این سامانه به عنوان پل ارتباطی مستقیم شهروندان با شهرداری که مشکلات و درخواست های مردم را احصاء و اعلام می کند باید در رأس توجه مدیران قرار گیرد.
رئیس شورای بر ضرورت توجه مدیران به گزارش های سامانه ۱۳۷ تاکید و بیان کرد: مدیران کم توجه به این سامانه و درخواست های اعلامی از سوی شهروندان مورد ارزیابی و تذکر قرار خواهند کرد.
چپردار بر اهمیت محله محوری تاکید و بررسی نقاط ضعف و قوت محلات و مناطق را از اولویت های مجموعه مدیریت شهری در دوره جدید ذکر کرد و افزود: سامانه ۱۳۷ سیستمی جهت پاسخگویی مدیران در راستای رفع مشکلات شهروندان است و بعد از مدتی می توان عملکرد هر یک از مدیران را شناسایی کرد و پی به نقاط ضعف و قوت مدیریت شهری برد.
رئیس شورای شهر کرج از تلاش همکارانی که در این سامانه فعالیت می کنند و مدیرانی که مطالبات عنوان شده در سامانه را مورد توجه قرار داده و به امور شهروندان رسیدگی می کنند، قدردانی کرد.

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر