تصویر
تحقق ۱۰۰ درصدی جهاد آبرسانی در ۱۳ روستای طالقان استان البرز
03 بهمن 1402 - 13:04
1
حمیدرضا نامداری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز از اجرایی شدن ۱۰۰ درصد عملیات لوله گذاری طرح‌های توسعه و بازسازی تاسیسات آبرسانی به طول ۱۸۳۳۵ متر در روستاهای فشندک، خسبان، زیدشت، ورکش ، باریکان، آرموت،حسنجون، نسا، میناوند، دنبلید، کلاندشت، مینادشت و هرنج از توابع شهرستان طالقان خبر داد .
ارسال توسط :
پ
پ

حمیدرضا نامداری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز از اجرایی شدن ۱۰۰ درصد عملیات لوله گذاری طرح‌های توسعه و بازسازی تاسیسات آبرسانی به طول ۱۸۳۳۵ متر در روستاهای فشندک، خسبان، زیدشت، ورکش ، باریکان، آرموت،حسنجون، نسا، میناوند، دنبلید، کلاندشت، مینادشت و هرنج از توابع خبر داد .

وی گفت : با توجه به فرسودگی شبکه آبرسانی و وجود انشعابات قدیمی که از دلایل اصلی هدررفت آب محسوب می گردد، عملیات اصلاح شبکه توزیع آب شرب روستاها در دستور کار قرار گرفته و طی سال جاری و با هدف خدمات آبرسانی پایدار و بهینه به روستاهای شهرستان طالقان و با رعایت اصول فنی و کیفی، ۱۸۳۳۵ متر عملیات اجرایی اصلاح و توسعه شبکه و خطوط انتقال آب و نوسازی و اصلاح ۵۱۲ فقره انشعاب آب، بطور کامل اجرا و به اتمام رسید.
نامداری تصریح کرد: پیامد اجرای این طرح ها که در قالب قراردادهای پیمانی و یا بصورت امانی توسط پرسنل ساعی امور آبفا طالقان محقق گردیده، کاهش هدررفتِ آب، توزیع پایدار و ارتقاء کیفی آب شرب روستاهای شهرستان طالقان می باشد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.