10 مهر 1403 - 11:14
شناسه : 1471986
0

مدیرعامل در بازدید مدیر crm شرکت مهندسی آبفای کشور از البرز : تحلیل تمامی تماسهای مردمی با مرکز ۱۲۲ برای خدمت رسانی بهینه انجام می شود مدیرعامل آبفای البرز در جریان بازدید مدیر مرکز crm شرکت مهندسی آبفای کشور از مرکز crm و ۱۲۲ آبفای البرز تحلیل کلیه تماسهای مردمی با مرکز ۱۲۲ را بمنظور […]

مدیرعامل در بازدید مدیر crm شرکت مهندسی آبفای کشور از البرز : تحلیل تمامی تماسهای مردمی با مرکز ۱۲۲ برای خدمت رسانی بهینه انجام می شود
مدیرعامل آبفای البرز در جریان بازدید مدیر مرکز crm شرکت مهندسی آبفای کشور از مرکز crm و ۱۲۲ آبفای البرز تحلیل کلیه تماسهای مردمی با مرکز ۱۲۲ را بمنظور خدمت رسانی بهینه به مردم اعلام کرد.
مهندس حمیدرضا نامداری مدیرعامل آبفای البرز گفت : تهیه گزارشهای تحلیلی از بیشترین تماسها، بیشترین نقاط بروز حادثه در شبکه، بیشترین نوع وقوع عارضه ها، شناسایی روند و نحوه و زمان رسیدگی به حوادث و… می تواند منجر به بهبود فرایند خدمت رسانی به مردم شده و تاخیر در پاسخگویی و پیگیری ها را به حداقل برساند.
آقای سوری مدیر مرکز crm شرکت مهندسی آبفای کشور بیان داشت : وجود حتی یک مشترک ناراضی باعث جمعیت مشترکان ناراضی خواهد شد. در همین راستا عملکرد ما در مرکز ۱۲۲ بایستی منجر به اجرای PM (نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه) باشد نه EM (انجام تعمیرات) و مرکز crm در حقیقت خروجی مثبت تمام فعالیت های آبفا محسوب شده و فقط مرکزی برای پاسخگویی و اعلام حوادث به مرکز نخواهد بود.
خاطر نشان می شود در حاشیه ی این بازدید، مهندس نامداری و مهندس سوری به چهار نفر از نیروهای این مرکز آقایان : جهان رنجبر و سجاد رحمانی و خانمها : مونا هادی پور و معصومه ایزد بخاطر تلاشهای مستمر در ارایه خدمت رسانی به مردم لوح اهدا کردند.
منبع : آب و فاضلاب البرز

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.