تصویر
تحول در حوزه اطلاع رسانی وظیفه روابط عمومی‌هاست
03 بهمن 1402 - 16:13
0
امام جمعه فردیس بر لزوم تحول در حوزه اطلاع رسانی توسط روابط عمومی ها و استفاده از ایده‌های خلاقانه برای بیان عملکردها تاکید کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

امام جمعه بر لزوم تحول در حوزه اطلاع رسانی توسط روابط عمومی ها و استفاده از ایده‌های خلاقانه برای بیان عملکردها تاکید کرد.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه فردیس در دیدار با مدیر و مجموعه کارکنان روابط عمومی ، اقدامات شهرداری در فردیس را شایسته دانست و اظهار کرد: در شهر فردیس اقدامات بسیاری در جهت افزایش امکانات و خدمات به شهروندان توسط شهرداری انجام شده، اما متاسفانه تا کنون در حوزه اطلاع‌رسانی و بیان عملکرد شهردار و مجموعه مدیریت شهری، ضعیف عمل شده‌است.
وی افزود: بیان عملکردها و اطلاع‌رسانی در خصوص اقدامات انجام‌شده توسط نهادها و دستگاه‌ها به ویژه شهرداری، که در ارتباط مستقیم با شهروندان است، ضروری و موجب افزایش امیدآفرینی در جامعه است.
اقدامات مثبت باید گفته شود؛ مردم باید از اقدامات شهرداری مطلع شوند و بدانند عوارض و مالیاتی که می پردازند برای توسعه و عمران شهر هزینه می‌شود.
حجت الاسلام حسینی گفت: اگرچه تاکنون در بیان عملکردها ضعیف عمل شده‌است؛ اما حمایت مردم از حضور شهردار در فردیس و ابراز تشکر از اقدامات ایشان، نشاندهنده این است که مردم اقدامات انجام شده را می‌‌بییند و قدردان زحمات و تلاش‌های شهردار هستند.
وی با اشاره به پیشرفت تکنولوژی و تغییر سبک زندگی مردم، بر ضرورت تحول در حوزه اطلاع‌رسانی به ویژه روابط عمومی شهرداری را ضروری دانست و افزود: تحول در حوزه اطلاع رسانی شهرداری وظیفه روابط عمومی است و باید ایده‌های خلاقانه به کار گرفته شود.
‌امام جمعه فردیس با بیان اینکه مردم از سیاهنمایی‌ها خسته شده‌اند؛ تاکید کرد: در حوزه اطلاع‌رسانی تلاش کنید جهت گیری ها به نفع مردم باشد.
بیان اقدامات مثبت امید و انگیزه را در دل مردم زنده می‌کند و مشارکت مردم در همه امور را افزایش می دهد.
وی اضافه کرد: گاهی ناامیدی ها توسط رسانه ها القا می شود.
برخی‌ها کار نمی‌کنند و بیشتر حرف می‌زنند، اما برخی‌ها کار می‌کنند ولی بیان نمی‌شود.
دولت مردمی آیت‌الله رئیسی، دولت کار و خدمت است اما اقدامات دولت چنان که باید بازتاب داده نمی‌شود.
اگر اقدامات به درستی و شایستگی بیان شود، مردم خودشان در انتخابات مشارکت می‌کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.