تصویر
تحویل چک ۶۰۰ میلیونی به صاحبش توسط مامور وظیفه شناس پلیس البرز
25 تیر 1401 - 14:45
1
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان البرز از بازگرداندن یک فقره چک ۶۰۰ میلیون ریالی به صاحبش توسط یکی از کارکنان یگان امداد استان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان البرز از بازگرداندن یک فقره چک ۶۰۰ میلیون ریالی به صاحبش توسط یکی از کارکنان یگان امداد استان خبر داد.

سرهنگ "مراد دکامین" در تشریح این خبر بیان داشت: روز ۵ تیر امسال یکی از کارکنان یگان امداد استان در حین ماموریت در سطح شهر یک عدد کیف حامل یک فقره چک به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال و مقداری مدارک شخصی را پیدا و بلافاصله اقدامات لازم برای پیدا کردن صاحبان را انجام می دهد.
وی افزود: با هماهنگی های به عمل آمده با مراجع ذی ربط، در یک مدت زمان کوتاه صاحب مدارک و چک ها شناسایی و تمامی اسناد به نامبرده بازگردانده شد.
رئیس بازرسی انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه مالباخته از این اقدام مامور با وجدان و وظیفه شناس بسیار قدردانی کرد، گفت: با دستور فرمانده انتظامی استان از صحت عمل این افسر وظیفه شناس لازم به عمل آمد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.