تصویر
تحویل ۱۴ گواهی مهر اصالت ملی صنایع دستی به برگزیدگان البرز
08 آبان 1401 - 11:49
1
مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز از تحویل 14 گواهینامه مهر اصالت ملی 1400 به هنرمندان برگزیده صنایع دستی البرز طی مراسمی در آبان 1401 خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

از تحویل ۱۴ گواهینامه مهر اصالت ملی ۱۴۰۰ به هنرمندان برگزیده صنایع دستی البرز طی مراسمی در آبان ۱۴۰۱ خبر داد.

با اشاره به اینکه رویداد مهر اصالت هر دو سال یکبار برگزار می‌شود، اظهار کرد: این رویداد توسط اداره کل توسعه و ترویج معاونت صنایع دستی وزارت میراث‌، گردشگری و صنایع‌دستی با همکاری تشکل های رسمی و تخصصی با نگاهی ملی و در فضای رقابتی برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز با اشاره به معیارهای مرغوبیت آثار برگزیده مهر اصالت ملی گفت: استفاده از مواد اولیه طبیعی، کیفیت مطلوب در ساخت، اجرا و پرداخت نهایی محصول، رعایت نکات ایمنی و بهداشتی محصول، تناسب مواد مصرفی با کاربرد محصول، استفاده از ایده های نوین در طراحی و ساخت، کاربردی بودن را می‌توان از جمله این معیارها دانست.

محمدی همچنین اصیل بودن به معنای به کارگیری طرح های ایرانی و حفظ هویت فرهنگی و رعایت ارزش‌های زیبایی شناسی اصیل ایرانی را از معیارهای دریافت مهر اصالت برای صنایع دستی عنوان کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.