تصویر
تخریب ۲ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه ۵ کرج
06 شهریور 1402 - 15:54
2
مدیر منطقه ۵ شهرداری کرج از تخریب دو مورد ساخت و ساز غیر مجاز در این منطقه خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر منطقه ۵ شهرداری از تخریب دو مورد ساخت و ساز غیر مجاز در این منطقه خبر داد.

حسین عطایی با اعلام این خبر گفت: عوامل کنترل و نظارت در راستای صیانت از حقوق شهروندان و شهرداری و انجام وظایف ذاتی خود به صورت مستمر در سطح منطقه اقدام به گشت زنی می‌کنند و در صورت مشاهده تخلفات ساختمانی با هماهنگی نیروی انتظامی و حمایت‌های دستگاه قضایی برخورد قانونی صورت می‌گیرد.
عطایی افزود: در همین راستا دو مورد ساخت و ساز غیرمجاز که با استفاده از تعطیلات آخر هفته اقدام به ستون گذاری برای احداث سوله و دیوار کشی کرده بودند، توسط عوامل پلیس ساختمان و با حضور نیروی انتظامی تخریب و رفع اثر شد.
وی در ادامه ضمن اشاره به ضرورت نظارت بر تصرف غیرقانونی اراضی و ساخت و سازهای غیر مجاز گفت: اینگونه اقدامات با اتخاذ تمهیدات لازم، اعمال قانون و مجازات‌های لازم در منطقه ۵ با جدیت تمام پیگیری می‌شود.
این مسئول در پایان بابیان این که مدیریت شهری با هرگونه ساخت‌وساز غیرمجاز برخورد قانونی خواهد داشت، عنوان کرد: مشارکت شهروندان در تحقق شهری ایده آل، اجتناب‌ناپذیر بوده و در همین راستا از همه شهروندان می‌خواهیم تا در صورت مشاهده هرگونه ساخت‌وساز غیرمجاز، مراتب را به سامانه ۱۳۷ اطلاع داده و مجموعه شهرداری را در جلوگیری و برخورد با هرگونه تخلف یاری کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.