تصویر
تخصیص اعتبارات سال ۱۴۰۲ دستگاه های اجرایی استان البرز منوط به جذب حداکثری ۱۴۰۱ خواهد بود
10 مرداد 1402 - 10:12
شناسه : 609162
1
دکتر کریم پور رییس سازمان برنامه و بودجه استان نیز در بخشی از جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان کرج گفت: رویکرد دولت در تخصیص بودجه سال ۱۴۰۲ اتمام پروژه های نیمه تمام است و نباید دیگر شاهد تعریف پروژه جدید و رها شدن طرح های ناتمام باشیم.
ارسال توسط :
پ
پ

دکتر کریم پور رییس سازمان برنامه و بودجه استان نیز در بخشی از جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان گفت: رویکرد دولت در تخصیص بودجه سال ۱۴۰۲ اتمام پروژه های نیمه تمام است و نباید دیگر شاهد تعریف پروژه جدید و رها شدن طرح های ناتمام باشیم.

وی افزود: علاوه بر سهم اعتبارات کلی شهرستان کرج، فرماندار محترم می تواند تعدادی از پروژه های اولویت دار را با تعهد تحقق تکمیل تا پایان سال ۱۴۰۲ به سازمان برنامه و بودجه اعلام نماید تا اعتبار لازم از محل اعتبارات استانی برای آنها نیز پیش بینی شود.
رییس سازمان مدیریت و برنامه استان گفت: پروژه ای نباید بخاطر دیون تحویل داده نشده باشد.

دکتر کریم پور گفت: از آنجایی که ۲۰ درصد اعتبارات مربوط به سرفصل استانی و ٨۰ درصد ملی است از محل مولدسازی این سازمان امکان مساعدت به دستگاه های واجد شرایط راخواهد داشت.
وی همچنین افزود: مدیران شهرستان سهم برش شهرستانی دستگاه خود را از محل استانی اخذ و به فرمانداران اعلام کنند.
دکتر کریم پور گفت: در لایحه برنامه هفتم ظرفیت های خوبی پیش بینی شده که مدیران می توانند با ایده های خود از آنها استفاده کنند.
رییس سازمان برنامه و بودجه همچنین تاکید کرد: متاسفانه ۴۷۰ میلیارد از منابع در خزانه مانده و تنها دو ماه برای جذب آن زمان وجود دارد بر همین اساس نیز تخصیص سال ۱۴۰۲ دستگاه ها را منوط به جذب حداکثری ۱۴۰۱ نموده ایم و با سخت گیری و اخذ تعهدات تخصیص خواهیم داشت.
وی در ادامه بخشی از طرح های اولویت دارشهرستان کرج را بررسی کرد و گفت: زمین مجموعه با ۶۰ درصد تکمیل نیمه تمام رها شده که باید تعیین تکلیف شود

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.