تصویر
تخصیص اعتبار ۳۰ میلیارد ریالی برای خط اتصال کرج به محمد شهر
28 دی 1402 - 16:04
2
رییس شورای اسلامی شهرستان کرج از تخصیص اعتبار ۳۰ میلیارد ریالی در متمم بودجه شهرداری کرج برای بهسازی و آسفالت خیابان بسیج حد اتصال کرج به محمد شهر خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس شورای اسلامی شهرستان از تخصیص اعتبار ۳۰ میلیارد ریالی در متمم بودجه برای بهسازی و آسفالت خیابان بسیج حد اتصال کرج به محمد شهر خبر داد.

علی قاسم پور در جلسه رسمی شورای شهرستان کرج که با حضور اعضا شورا ، معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج ، مدیر منطقه ۶ شهرداری و مدیران فنی سازمان آرامستانهای شهرداری برگزار شد ،ضمن تبریک ماه رجب ظهارداشت: غرش موشک‌ها‌ی سپاه و گذر از آسمان جمهوری اسلامی دل خانواده شهدا و مردم ایران را شاد کرد، از سپاه مقتدر و سربازان جان بر کف که دل داغدیده شهدای کرمان را در راستای فرمایشات و دستورات رهبر معظم انقلاب شاد کردند و تشکر میکنم نظام مقدس جمهوری اسلامی مقتدر با هر گونه جنایتی که بر علیه ملت شریف ایران انجام شود برخورد خواهد کرد.

رییس شورای اسلامی شهرستان کرج اذعان کرد:چندی پیش بازدید میدانی به همراه اعضای شورا ، شهردار محمدشهر و کرج از بلوار بسیج واقع در جاده محمدشهر در خصوص رفع دغدغه و مشکلات شهروندان در راستای بهسازی و بازگشایی مسیر انجام شد.
قاسم پور بیان کرد: در این بازدید مقرر شد بلوار بسیج که مرز بین سه شهرستان کرج،محمدشهر و مشکین دشت می باشد با هماهنگی شهرداری های این سه شهر نسبت به ترمیم آسفالت ،جدول گذاری و همچنین بازگشایی ادامه مسیر تا جاده مشکین دشت اقدام شود.
وی یادآور شد:با پی گیری های انجام شده ، موضوع آسفالت زیر گذر محمدشهر و خیابان بسیج مرز بین محمد شهر و در قالب لایحه تنظیم و در متمم بودجه سال جاری شهرداری اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال توسط تصویب شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.