تصویر
تخصیص اعتبار ۵۰ میلیارد ریالی جهت فاز اول احداث پیاده راه امامزاده حسن(ع)
21 شهریور 1402 - 9:45
2
سخنگو و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج از تخصیص اعتبار جهت احداث فاز اول پیاده راه اطراف امامزاده حسن(ع) خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

سخنگو و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر از تخصیص اعتبار جهت احداث فاز اول پیاده راه اطراف امامزاده حسن(ع) خبر داد.

عمار ایزدیار در تشریح اهم مصوبات یکصد و سی و دوم شورای اسلامی شهر در جمع اصحاب رسانه اظهارداشت: با توجه به بررسی و تایید طرح پیشنهادی در کمیسیون شهرساری و کمیسیون عمران با رویکرد ترافیکی و موافقت کمیسیون برنامه و بودجه با جابجایی ردیف و تخصیص اعتبار جهت پروره فوق ؛ شورای اسلامی شهر مبلغ ۵۰ میلیارد ریال جهت شروع به کار عملیات اجرایی در فاز اول احداث پیاده راه تخصیص داد که عملیات عمرانی پروره در سالجاری آغاز و در سنوات بعدی پروژه تکمیل می شود.
وی همچنین به تایید مصوبه شورا در خصوص اعمال تخفیف جریمه کمیسیون ماده صد قانون شهرداری‌ها جهت مساجد تا سقف ۲۰۰ میلیون خبر داد و تاکید کرد که این مصوبه تا پایان سالجاری قابل اجرا خواهد بود و مبلغ نهایی از محل ماده ۱۶ تخصیص داده خواهد شد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر به بررسی آیین نامه انضباطی کیوسک‌ها و همچنین آیین نامه ساماندهی کیوسک‌ها در کمیسیون سلامت ، خدمات شهر و محیط،زیست و مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی خبر داد و افزود: ۲ آیین نامه در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تصویب قرار گرفت که پس از تأئید و ابلاغ قابلیت اجرا خواهد داشت.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.