تصویر
تخطی از سرعت مجاز یک کشته برجای گذاشت
24 بهمن 1401 - 16:30
2
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گفت: در اثر برخورد یک کامیونت با تریلر در آزادراه "کرج قزوین "، راننده کامیونت در دم فوت کرد .
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گفت: در اثر برخورد یک کامیونت با تریلر در آزادراه " قزوین "، راننده کامیونت در دم فوت کرد .

سرهنگ "پیمان کرمی" گفت: ساعت ۲۰:۵۱ شب گذشته، خبر وقوع یک فقره تصادف در آزادراه "کرج قزوین" محدوده شرکت ماموت به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام و بلافاصله عوامل برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: با حضور ماموران در صحنه حادثه و بررسی های تخصصی مشخص شد که کامیونت به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه با شدت به تریلر برخورد کرده که در اثر آن راننده کامیونت در دم فوت کرده است.
رئیس پلیس راه استان البرز اضافه کرد: علت حادثه توسط کارشناسان عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه حاصل از تخطی از سرعت مجاز توسط کامیونت اعلام شده است.
سرهنگ کرمی در پایان با اشاره به تشکیل پرونده در این زمینه خاطرنشان کرد: با توجه به ناپایداری شرایط جوی رانندگان باید با دقت بیشتری در محورهای مواصلاتی تردد نمایند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.