تصویر
تخلفات و شکایات از دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی البرز بررسی شد
04 مرداد 1402 - 12:04
3
معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز از برگزاری کمیته فنی نظارت و رسیدگی به تخلفات و شکایات از دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی البرز خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون گردشگری اداره کل میراث‌، گردشگری و صنایع‌دستی البرز از برگزاری کمیته فنی نظارت و رسیدگی به تخلفات و شکایات از دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی البرز خبر داد.

کمیته فنی نظارت و رسیدگی به تخلفات و شکایات حوزه دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی با حضور معاون گردشگری، اعضای بخش خصوصی و کارشناسان این حوزه برگزار و به یک پرونده شکایت و ۱۰ پرونده تخلف رسیدگی شد.
شهرام علی محمدی با اشاره به الزام آژانس‌های خدمات مسافرتی به عمل به تعهدات اظهار کرد: در غیر این صورت مسافر حق شکایت دارد که از طریق اقدامانی از جمله تذکر، اخطار یا الزام به پرداخت خسارت با آن‌ها برخورد می‌شود.
معاون گردشگری البرز با بیان اینکه کمیسیون در سه مرحله بدوی، تجدید نظر و عالی تشکیل می‌شود، افزود: حق اعتراض به رأی صادره توسط هر دو طرف طی ۱۵ روز از صدور رأی وجود دارد تا در کمیسیون تجدید نظر مورد بررسی قرار بگیرد.
علی‌محمدی ادامه داد: حتی اعتراض به رأی کمیسیون تجدید نظر هم با مراجعه به وزارت متبوع امکان‌پذیر است تا موضوع مجدد بررسی شود.
او همچنین فعالیت دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی را بر اساس دستور العمل‌های ابلاغی ضروری برشمرد و گفت: هرگونه تخلفی مورد رصد قرار گرفته و بر اساس ضوابط به آن‌ها رسیدگی می‌شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.