تصویر
تداوم بهسازی و ساماندهی معابر در منطقه ۲ شهرداری کرج
03 مرداد 1401 - 14:44
3
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج از اجرای عملیات آسفالت مکانیزه خیابان زمانی در محدوده منطقه ۲ شهرداری کرج با هدف بهسازی معابر و تسهیل درعبور و مرور شهروندان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری از اجرای عملیات آسفالت مکانیزه خیابان زمانی در محدوده منطقه ۲ شهرداری با هدف بهسازی معابر و تسهیل درعبور و مرور شهروندان خبر داد.

علیرضا عاقلی با اشاره به لزوم تداوم ساماندهی وضعیت معابر و تامین امنیت شهروندان در عبور و مرور به ویژه در مناطق کم برخوردار اظهار داشت: تراش و روکش آسفالت مکانیزه خیابان زمانی واقع در محله شیخ آباد با تناژ مصرفی ۶۵۰ تن آسفالت در منطقه ۲ شهرداری کرج عملیاتی شده و امید می رود موجبات رضایتمندی شهروندان در این منطقه فراهم شود.
این مسئول با بیان اینکه استاندارد سازی و افزایش ضریب ایمنی و ارتقا سطح کیفی معابر و خیابان‌های اصلی و فرعی شهر از جمله اهداف مهم سازمان عمران است، عنوان کرد: با توجه به شرایط جوی مناسب در فصول گرم سال، عملیات توزیع آسفالت در مناطق ده گانه شهرداری کرج با تمام توان در دستور کار سازمان عمران قرار دارد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.