تصویر
تداوم عملیات لکه‌گیری آسفالت در معابر منطقه ۶
25 آبان 1401 - 14:00
2
سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج گفت: بلوارهای خوارزمی، باهنر، باغستان و بلوار شهید شمس و خیابان‌های شاهین ویلا، عدل، باغستان غربی در اولویت اجرای عملیات لکه‌گیری معابر در هفته‌های آینده قرار دارند.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست منطقه ۶ شهرداری گفت: بلوارهای خوارزمی، باهنر، باغستان و بلوار شهید شمس و خیابان‌های شاهین ویلا، عدل، باغستان غربی در اولویت اجرای عملیات لکه‌گیری معابر در هفته‌های آینده قرار دارند.

علی فروغی بابیان اینکه یکی از اولویت‌های منطقه ارائه خدمت‌رسانی مطلوب است، گفت: در راستای بهبود عبور و مرور شهری و ارتقای سیما و منظر شهری و باهدف خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان و تسهیل در امر تردد وسایط نقلیه، این حوزه اجرای عملیات لکه‌گیری آسفالت به‌طور مستمر و پراکنده را در معابر و خیابان‌های سطح این منطقه را اجرایی کرده است.

فروغی افزود: به‌منظور مناسب‌سازی سطح خیابان‌ها، رفع نواقص موضعی، جلوگیری از گسترش خرابی روسازی آسفالت‌ها و همچنین تأمین سطحی ایمن در معابر، عملیات مذکور با روند مطلوبی در حال انجام و پیشرفت است.
این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به وسعت زیاد معابر سطح این منطقه و تعدد محلات و نیاز گسترده معابر به رفع ایرادات، ترمیم و لکه‌گیری آسفالت سایر خیابان‌ها و معابر این منطقه که نیاز به ترمیم و بهسازی دارند با اولویت‌بندی طبق پیام‌های واصله از سامانه ۱۳۷ و همچنین نیازسنجی‌های صورت گرفته در دستور کار این منطقه قرارگرفته است.
وی خاطرنشان کرد: این اقدامات و فعالیت‌ها به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و به حداقل رساندن نارسایی‌های شهری و بهسازی و ساماندهی فضاها و زیرساخت‌های شهری انجام می‌شود.
سرپرست منطقه ۶ کرج در پایان گفت: بلوارهای خوارزمی، باهنر، باغستان و بلوار شهید شمس همچنین خیابان‌های شاهین ویلا، عدل، باغستان غربی از مهم‌ترین اقدامات این حوزه در اجرای عملیات لکه‌گیری معابر طی هفته‌های آینده قرار دارند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.