تدوین و اجرای طرح نظارت جامع مهارت با محوریت مربیان و مراکز آموزشی به عنوان دو رکن مهم سازمان
  • خرداد ۳۱, ۱۴۰۲ ساعت: 12:06
  • مدیرکل دفتر ریاست، حقوقی، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و سرتیم نظارتی طرح نظارت جامع مهارت (نجم) در استان البرز، بیان داشت: طرح نظارت جامع مهارت با محوریت مربیان و مراکز به عنوان دو رکن مهم این سازمان هم راستا با طرح نهضت ملی مهارت آموزی تدوین شده و در حال اجرا می باشد.
    پ
    پ


    مدیرکل دفتر ریاست، حقوقی، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و سرتیم نظارتی طرح نظارت جامع مهارت (نجم) در استان البرز، بیان داشت: طرح نظارت جامع مهارت با محوریت مربیان و مراکز به عنوان دو رکن مهم این سازمان هم راستا با طرح نهضت ملی مهارت آموزی تدوین شده و در حال اجرا می باشد.

    «سیدمازیار علوی»، استقرار نظام مولدسازی، افزایش بهره وری مراکز و کیفیت بخشی به آموزشهای مهارتی را از مهمترین اهداف اجرای طرح نظارت جامع مهارت در سراسر کشور عنوان کرد.

    رتیم نظارتی طرح نجم در استان البرز خاطرنشان کرد: تیم ارزیابان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با حضور در تمامی کارگاه های آموزشی مراکز آموزش فنی و حرفه ای در سطح کشور، وضعیت فعلی کارگاهها را از لحاظ کمی و کیفی مورد ارزیابی قرار می دهند تا برنامه ریزی لازم در زمینه تأمین نیازهای مهارتی و ارتقای سطح مراکز صورت گیرد.
    وی مربیان و مراکز آموزشی را به عنوان دو رکن اصلی سازمان که نقش مهمی در ارتقای سطح حکمرانی و‌ تحقق اهداف کمی و کیفی آموزش های مهارتی هم راستا با طرح نهضت ملی مهارت آموزی در گام دوم انقلاب دارد، خواند و گفت: با رصد فعالیت ها و شناسایی فرصت ها و چالش ها،اطلاعات جامعی از ظرفیت کارگاه ها و مراکز آموزشی و قابلیت منابع انسانی در اختیار مدیران قرار می گیرد.

    گفتنی است در این نظارت که با همراهی مدیرکل استان البرز انجام شد، از بیش از ۷۰ کارگاه آموزشی در ۷ مرکز آموزش فنی و حرفه ای دولتی بازدید بعمل آمد.

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!

    ممکن است این اخبار برایتان جالب باشد!

         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
    • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
    • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
    • به دیگران توهین و اهانت نکنید

    تصویر