تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

تبریک امام جمعه شهرستان چهارباغ به مناسبت هفته دفاع مقدس کرج میزبان بزرگ ترین جشن هفته وحدت هماهنگی کامل برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج انجام شد از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کارگاه تخصصی تربیت کنشگر سواد رسانه در استان البرز برگزار شد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان

ترافیک بزرگترین معضل کرج
01 دی 1400 - 10:41
7
معاون نظارت بر ناوگان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج مسئول با بیان اینکه ترافیک بزرگترین معضل کرج است، توضیح داد: در بسیاری از موارد مثل روزهای بارندگی و مناسبت‌های خاص، اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها پشت ترافیک گیر می‌کنند و همین باعث تجمع مسافر در سطح شهر می شود.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون نظارت بر ناوگان حمل و نقل بار و مسافر مسئول با بیان اینکه ترافیک بزرگترین معضل است، توضیح داد: در بسیاری از موارد مثل روزهای بارندگی و مناسبت‌های خاص، اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها پشت ترافیک گیر می‌کنند و همین باعث تجمع مسافر در سطح شهر می شود.

محمد طالبی با اشاره به افزایش تعداد مسافران درون شهری در آستانه طولانی ترین شب سال، اظهار کرد: با توجه به اینکه امروز تعداد زیادی از شهروندان برای خرید شب یلدا در سطح شهر حضور دارند، چند دستگاه اتوبوس کمکی در سازمان حمل و نقل بار و مسافر دپو نگه داشته‌ایم تا در صورت نیاز، وارد خطوط شوند.
وی ادامه داد: به نمایندگان خطوط تاکسیرانی هم از چند روز پیش اعلام کرده‌ایم که تاکسی‌ها با حداکثر ظرفیت و توان خود در خطوط مستقر شوند تا مسافری برای رسیدن به مقصد معطل نشود.
وی توضیح داد: البته در روزهای خاص سال مثل شب یلدا و نزدیکی‌های نوروز به دلیل اینکه خودروهای شخصی زیادی در سطح شهر تردد دارند، ترافیک سنگینی ایجاد می‌شود که این امر خدمات رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی را با دشواری مواجه می‌کند.
طالبی اضافه کرد: اگر امروز تعداد مسافران زیاد باشد، احتمال افزایش ساعت کاری ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی وجود دارد.
معاونت نظارت بر ناوگان حمل و نقل بار و مسافر گفت: ناوگان تاکسیرانی در اغلب روزهای سال به صورت کشیک بندی شده در خطوط حاضر می شوند ولی در ایامی مثل امروز با تمام ظرفیت نسبت به جابه جایی مسافران اقدام می کنند.
این مسئول با بیان اینکه ترافیک بزرگترین معضل کرج است، توضیح داد: در بسیاری از موارد مثل روزهای بارندگی و مناسبت‌های خاص، اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها پشت ترافیک گیر می‌کنند و همین باعث تجمع مسافر در سطح شهر می شود.
وی افزود: در صورت روان سازی ترافیک، مشکلی برای جابه جایی مسافران وجود ندارد و ناوگان موجود تا حد زیادی پاسخگوی نیاز شهروندان خواهد بود.
منبع ایسنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.