ترافیک در اطراف محل اجرای پروژه‌های عمرانی مردم را کلافه کرده است

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی گفت: کندی در اجرای پروژه‌ تقاطع‌ها، بی برنامگی و ایجاد ترافیک در اطراف پروژه‌ها باید هرچه سریع‌تر اصلاح شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، علی قاسم‌پور صبح امروز _چهارشنبه هجدهم مهر_ در نطق پیش از دستور یکصد و هشتاد و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج ضمن تبریک میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی، اظهار کرد: پیرو تماس تلفنی با شهردار و معاون فنی عمرانی شهرداری کرج باید متذکر بشوم برخی از عملیات‌های عمرانی در شهر بدون اطلاع قبلی انجام می‌شود و مردم را دچار مشکلات فراوانی در همه حوزه‌ها بخصوص عبور و مرور می‌کند.

وی با بیان اینکه عرصه اثرگذاری در شهر شورای اسلامی شهر است، افزود در پروژه‌های عمرانی علاوه بر پیوسته‌های فنی، و پیوست احترام به مردم باید لحاظ شود.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه شهرداری نمی‌تواند هر زمان که بخواهد و تصمیم بگیرد قبل از اطلاع رسانی به مردم در اجرای پروژه‌های عمرانی خود مردم را در حرج قرار دهد، خاطرنشان کرد: مردم خواسته و ناخواسته به دلیل پروژه‌های عمرانی شهر گرفتار هستند و اگر حتی پروژه‌ها را زودتر نیز به پایان برسانیم اثر ذهنی و روانی ناخوشایند بر ذهن مردم باقی می‌گذارد.

قاسم‌پور ضمن انتقاد از بتن‌ریزی ساعت ۷ صبح در منطقه رجایی‌شهر تصریح کرد: بتن‌ریزی در این ساعت که محل عبور و مرور سرویس مدارس است برای مردم مشکلات فراوانی به وجود آورد و تمام کوچه‌های اطراف خیابان داریوش به سمت فلکه اول را قفل و ایجاد ترافیک کرد که این موارد در ذهن مردم باقی می‌ماند.

وی با بیان اینکه در اینگونه عملیات‌های عمرانی شهرداری باید از قبل اطلاع‌رسانی کند و با پلیس هماهنگی‌های لازم را انجام دهد، گفت: همین چند شب پیش نیز در میدان جمهوری عملیات عمرانی بدون هماهنگی انجام شد که در شب تعطیلی مشکلات عدیده‌ای را برای مردم به وجود آورد.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: باید احترام مردم را نگه داریم، اگر قرار است راهی بسته باشد از ظرفیت فضای مجازی و صدا و سیما و خبرگزاری‌ها استفاده شود تا مردم از این موضوع اطلاع پیدا کنند.

منبع: ایمنا – البرز

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر