تصویر
ترویج الگوی مصرف بهینه به ویژه درخصوص آب و برق ضروری است
25 مرداد 1402 - 9:50
3
جلسه شورای مشورتی دهیاران روستاهای تابعه بخش مرکزی به ریاست کیاحیرتی بخشدار و با حضور رئیس شورای اسلامی بخش و دهیاران روستاهای بخش مرکزی برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه شورای مشورتی دهیاران روستاهای تابعه بخش مرکزی به ریاست کیاحیرتی بخشدار و با حضور رئیس شورای اسلامی بخش و دهیاران روستاهای بخش مرکزی برگزار شد.

بخشدار مرکزی با اشاره به اهمیت خدمت رسانی شایسته به اهالی شریف روستاها، ترویج الگوی مصرف بهینه به ویژه درخصوص آب و برق از طریق فضای مجازی و تبلیغات محیطی در سطح روستاها را به دهیاران توصیه نمود.
وی رسیدگی به مسائلی نظیر نظافت روستاها و جمع آوری پسماند را از جمله وظایف مهم دهیاران دانست و با تأکید بر رسیدگی مداوم دهیاری ها به وضعیت ظاهری روستاها، جلب رضایت مردم در این خصوص را متذکر گردید.
کیاحیرتی با تشریح حساسیت‌های قانونی نهادهای نظارتی به ویژه سازمان بازرسی بر موضوع پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، به دهیاران توصیه نمود پیش از آغاز عملیات ساختمانی فاقد پروانه نسبت به تذکر و ابلاغ اخطار قانونی به اشخاص اقدام نمایند تا از تبعات بعدی و ورود خسارات مختلف به مردم جلوگیری به عمل آید.
این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود خواستار رعایت آیین نامه ها و مقررات موجود برای اجرای پروژه های عمرانی به ویژه انجام معاملات متوسط و عمده از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت توسط دهیاری ها شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.