تصویر
ترویج فرهنگ تفکیک زباله در طرح خانه به خانه
19 دی 1402 - 15:51
2
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج، گفت: پس از جمع‌آوری چرخ دستی‌ها و حضور خودروهای ملودی در سطح مناطق ۱۰گانه، آموزشگران در سطح مناطق حضور پیدا کرده و به طورهمزمان طرح خانه به خانه با مفاهیم پسماند اجرا می‌شود.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ، گفت: پس از جمع‌آوری چرخ دستی‌ها و حضور خودروهای ملودی در سطح مناطق ۱۰گانه، آموزشگران در سطح مناطق حضور پیدا کرده و به طورهمزمان طرح خانه به خانه با مفاهیم پسماند اجرا می‌شود.

محمدرضا خسروی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اشاره به اجرای طرح تفکیک زباله در مناطق و محلات مختلف ، اظهار کرد: در این طرح با توزیع بروشور در منازل و توضیح آموزشگران به خانواده‌ها سعی داریم مفاهیم تفکیک زباله را به جامعه منتقل کنیم.
وی به جدیت سازمان مدیریت پسماند در مسیر نهادینه کردن موضوع مهم تفکیک زباله پرداخت و افزود: در این راستا آموزش محله به محله دردستور کار قرار گرفته است.
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج بیان داشت: آموزشگران حوزه تفکیک زباله به درب منازل مراجعه کرده و مفاهیم تفکیک از مبدا را برای خانواده‌ها تشریح می‌کنند.
خسروی اضافه کرد: در اجرای این طرح بروشور آموزشی و کیسه‌های زباله نیز به خانواده‌ها ارائه می‌شود.

وی یادآور شد: هرچه زمان می‌گذرد، زمین و محل مناسب برای دفن زباله‌ها به سختی پیدا می‌شود، بنابراین با تفکیک و بازیافت زباله‌ها کمک بزرگی به محیط زیست خواهیم کرد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: برای این کار کافیست از بدو تولید زباله، آن‌ها را با توجه به خشک یا تر بودنشان تفکیک کرد و سپس زباله‌های خشک قابل بازیافتی چون کاغذ، مقوا، شیشه، پلاستیک و… را برای بازیافت، تفکیک و جدا کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.