تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! ۵۵ هزار البرزی آموزش های مهارتی فرا گرفتند

ترویج فرهنگ کار موجب پیروزی در جنگ اقتصادی می‌شود
04 تیر 1402 - 9:14
3
مسئول بسیج کارگری و کارخانجات سپاه استان البرز گفت: استان به بیش از ۶هزار کارگر نیازمند است، جوانان به دنبال ثروتمند شدن بدون زحمت هستند و ترویج فرهنگ کار موجب رونق تولید می شود.
ارسال توسط :
پ
پ


مسئول بسیج کارگری و کارخانجات سپاه استان البرز گفت: استان به بیش از ۶هزار کارگر نیازمند است، جوانان به دنبال ثروتمند شدن بدون زحمت هستند و ترویج فرهنگ کار موجب رونق تولید می شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سرهنگ پاسدار طیران مسئول بسیج کارگری و کارخانجات سپاه استان البرز، با بیان اینکه استان البرز به ۶۵۰۰ کارگر نیاز‌مند است، اما جوانان به دنبال پشت میز نشینی و ثروتمند شدن بدون زحمت هستند، گفت: ترویج فرهنگ کار یکی از راهکار‌های رونق تولید و پیروزی در جنگ است.
سرهنگ پاسدار مهران طیران اظهار داشت: دشمنان از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای و تغییر سبک زندگی ذهن جوانان ما را با ثروتمند شدن آسان و بدون زحمت پر کرده‌اند، در حالی که این مسأله واقعیت بیرونی ندارد و یکی از اهداف مهم بسیج کارگری و کارخانه جات سپاه استان البرز فرهنگ‌سازی درباره منزلت کار و کارگری است.
وی در همین زمینه به فعالیت گروه جهادی سفیران تولید اشاره کرد، گفت: سفیران تولید با حضور در مدارس، دانشگاه‌ها، مساجد و غیره ضمن انتقال تجربیات خود نسبت به فرهنگ سازی در ترویج فرهنگ کار می‌کوشند.
سرهنگ طیران با بیان اینکه در سه حوزه مهارتی، بصیرتی و معرفتی درصدد ارتقاء آگاهی‌های کارگران هستیم، تصریح کرد: ایجاد و بهره گیری از گروه‌های جهادی «کارآمدان تولید» یکی از راهکار‌ها جهت شناسایی موانع رشد تولید، افزایش بهره وری و کاهش ضایعات در کارخانه جات و مجتمع‌های تولیدی است.

مسئول بسیج کارگری و کارخانجات سپاه امام حسن مجتبی (ع) همچنین از گروه جهادی «تولید یار» به عنوان بازوی حمایتی از بهینه سازی تولید یاد کرد و عنوان کرد: رشد تولید و تحقق شعار سال یکی از اهداف مهم بسیج کارگری و کارخانجات استان البرز است.
سرهنگ طیران همچنین از تشکیل قرارگاه صنعت، کار و تجارت جهت رفع موانع تولید و کمک به رشد و بالندگی صنعت و تجارت خبر داد، خاطرنشان کرد: به امید پروردگار و با همت کارگران و کارفرمایان البرزی در سال جاری شاهد تحولات مثبتی در حوزه رونق تولید و تحقق شعار سال در استان البرز خواهیم بود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.