تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! ۵۵ هزار البرزی آموزش های مهارتی فرا گرفتند

ترکیدگی لوله آب شهری علت نشست زمین در بلوار تربیت مربی
30 مرداد 1401 - 11:24
4
مدیر منطقه هشت شهرداری کرج گفت: براثر ترکیدگی لوله آب در بلوار تربیت مربی، مسیر شمال به جنوب این محدوده، دچار نشست شده بود که بدون فوت وقت مشکل به وجود آمده مرتفع شد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر منطقه هشت گفت: براثر ترکیدگی لوله آب در بلوار تربیت مربی، مسیر شمال به جنوب این محدوده، دچار نشست شده بود که بدون فوت وقت مشکل به وجود آمده مرتفع شد.

با اعلام این خبر گفت: با اعلام نشست زمین در بلوار تربیت مربی کارشناسان و عوامل اجرایی در محل حادثه حاضر شدند و ضمن نصب علائم هشدار دهنده با بررسی و بازبینی در این محدوده اقدامات لازم را انجام دادند.
رشیدی با اشاره به اینکه ترکیدگی لوله آب عامل اصلی این حادثه بوده است، افزود: طی بازدید و پیگیری‌های مجدانه این مشکل مرتفع و تا چند روز آینده‌ترمیم آسفالت آن انجام می‌شود.
مدیر ، شهرداری را نهادی مردمی دانست و تلاش برای رفع مشکلات و معضلات شهری را از وظایف اصلی بیان و عنوان کرد: شهرداری منطقه با توجه به این مهم بلافاصله پس از مطلع شدن از وضعیت حادثه شده در کمترین زمان مشکل را مرتفع کرد.
وی اهمیت موضوع پیش‌آمده را مهم دانست و عنوان کرد: با توجه به اهمیت موضوع شرکت آب و فاضلاب نیز برای بررسی و رفع مشکلات موجود فراخوان شدند.
این مسئول خاطرنشان کرد: طی روزهای گذشته پروژه آسفالت بلوار تربیت مربی حسن‌آباد با همکاری شبانه‌روزی معاونت فنی و عمرانی و سازمان عمران شهرداری ، اجرایی شده بود.
مدیر منطقه هشت شهرداری کرج بابیان اینکه آسفالت این بلوار به‌منظور تسریع دررفت و آمد شهروندان و باهدف ارائه خدمت‌رسانی به شهروندان انجام‌شده بود، افزود: مشکل نشست این محدوده نیز بدون هیچ‌گونه خسارتی مرتفع و نسبت به آسفالت آن اقدام خواهد شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.