تصویر
ترک فعل شهرداری کرج در عدم اجرای مصوبه شورا نسبت به گود حصارک پیگیری شود
08 خرداد 1401 - 17:09
2
نائب رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج گفت: شهرداری کرج جمع آوری مصالح و نخاله های ساختمانی از معابر عمومی به املاك در حال ساخت و ساز را هر چه سریعتر اقدام کند.
ارسال توسط :
پ
پ

نائب رئیس کمیسیون تلفیق شورای گفت: جمع آوری مصالح و نخاله های ساختمانی از معابر عمومی به املاک در حال ساخت و ساز را هر چه سریعتر اقدام کند.

مریم قهرمانی صارم در نطق پیش از دستور پنجاه و سومین جلسه رسمی اظهار کرد: در راستای حفظ بهداشت و نظافت عمومی شهر و بهبود سیمای شهری، شهرداری به ملک های در حال ساخت و سازی که مصالح و نخاله های ساختمانی خود را در معبر عمومی رها کرده اند اخطار و نسبت به جمع آوری آن اقدام کند.
نائب رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر به نحوه جمع آوری زباله های سطح شهر و معاونت خدمات شهر انتقاد و افزود: عدم مدیریت صحیح در نحوه جمع آوری زباله ها باعث خسارت به شهر شده است.
قهرمانی صارم تصریح کرد: قهرمانی یادآور شد: جمع آوری مصالح ساختمانی از پیاده راهها و خیابان ها توسط معاونت خدمات شهر طبق قوانین جاری ساختمانی که یک سقف احداث کرده باید مصالح خود را از معابر و خیابان ها ی مجاور جمع آوری و به داخل ساختمان انتقال دهد.

وی گفت: شیوه جمع آوری زباله از سطح شهر نشان از عدم موفقیت در اجرای طرح جمع آوری سطل های زباله از جلوی درب منازل است و با این کار باید روش و شیوه مناسبی را برای بهبود وضعیت مدیریت جمع آوری اندیشیده شود .
عضو در بخش دیگری از سخنانش به عدم اجرای شهرداری در خصوص مصوبه گود حصارک اشاره و بیان کرد: ترک فعل صورت گرفته در ارتباط با گود حصارک طبق مصوبه شورای اسلامی شهر کرج در خصوص تامین هزینه اسکان اضطراری مجاورین و علت پیکیری نکردن مصوبه و ترک فعل صورت گرفته چیست؟

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.