تصویر
تزریق بیش از ۵ میلیون دز واکسن کرونا در البرز
06 شهریور 1401 - 15:17
3
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز گت: از ابتدای طرح واکسیناسیون تاکنون، بیش از پنج میلیون و ۱۴۲ هزار واکسن در استان تزریق شده است.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز گت: از ابتدای طرح واکسیناسیون تاکنون، بیش از پنج میلیون و ۱۴۲ هزار واکسن در استان تزریق شده است.

شهاب معینی مستوفی اظهار کرد: از ابتدای طرح واکسیناسیون تاکنون، بیش از پنج میلیون و ۱۴۲ هزار واکسن در استان تزریق شده است.
وی ادامه داد: طی این مدت بیش از ۹۶ درصد دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال، ۹۴ درصد دانشجویان و ۹۶ درصد مادران باردار در مقابل کرونا واکسینه شده‌اند.
این مسئول با بیان اینکه مردم نباید فکر کنند با تزریق واکسن به طور کامل در مقابل کرونا ایمن می‌شوند، توضیح داد: با توجه به اینکه در دوران مسافرت‌های تابستانی قرار داریم و به زودی سفرهای اربعین هم شروع می‌شود، از مردم درخواست می‌شود برای حفظ سلامت خود و عزیزانشان هم که شده پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: استفاده از ماسک، رعایت فاصله و پرهیز از حضور در مکان‌های شلوغ و سربسته بخشی از اقداماتی است که در کنار تزریق کرونا می‌تواند به پیشگیری از کرونا کمک کند.

منبع ایسنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.