تصویر
تسریع در خدمات رسانی به شهروندان سرلوحه کار قرار گیرد
20 اسفند 1401 - 16:29
1
رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر فردیس گفت: تسریع در خدمات رسانی به شهروندان سرلوحه کار قرار گیرد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر گفت: تسریع در خدمات رسانی به شهروندان سرلوحه کار قرار گیرد.

صابر کریمی رزکانی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از ساختمان اداری منطقه ۲ و ستاد مرکز که با حضور رئیس شورای اسلامی شهرستان و رئیس کمیسیون عمران، شهرسازی و حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر فردیس انجام شد، ضمن تبریک ولادت امام زمان (عج)، ضمن از تلاش های کارکنان شهرداری در جهت رسیدگی به درخواست‌های شهروندان اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های برجسته منطقه ۲ شهرداری فردیس عوامل اجرائی آن، پاسخگویی به موقع است.
وی در ادامه افزود: هدف مجموعه ارتقای خدمات‌رسانی و ایجاد فضائی آرام جهت آسایش شهروندان است و تلاش داریم با مطالعه و برنامه ریزی اقدامات درخور شهروندان را رقم بزنیم.
این مسئول تأکید کرد: هم افزایی شورا و شهرداری در اصلاح امور و تسریع در خدمت‌رسانی به شهروندان نقش بسزایی را ایفا می‌کند و بازدیدهای مکرر اعضای شورای اسلامی شهر از روند پاسخگویی به شهروندان در همین راستاست.
رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر فردیس خاطرنشان کرد: امیدواریم با برنامه ریزی های صحیح در جهت رفع مسائل ومشکلات شهری و در راستای وظیفه خدمتگزاری شاهد خدمات رسانی مطلوب از سوی مدیریت شهری به مردم شریف شهرمان فردیس باشیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.