تصویر
تسریع روند رسیدگی به شکایات ۱۲۴ در استان البرز
21 خرداد 1401 - 11:15
1
رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان البرز گفت: نظارت بر بازار استان البرز با توسعه سامانه پاسخگویی به شکایات مردمی تسهیل شده است.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان البرز گفت: نظارت بر بازار استان البرز با توسعه سامانه پاسخگویی به شکایات مردمی تسهیل شده است.

رامین ربیعی با بیان اینکه سامانه پاسخگویی به شکایات مردمی اخیرا به سامانه ملی متصل شده است افزود: این سامانه اکنون به صورت ۳ شیفت می‌تواند در هر شیفت ۴ پاسخگو سامانه ۱۲۴ را به همشهریان البرزی متصل کند.
وی گفت: هم اکنون روزانه بیش از ۳۰۰ تماس تلفنی با این سامانه برقرار می‌شود.
ربیعی افزود: در روش جدید تماس گیرنده با دریافت پیامک از روند رسیدگی، نتیجه شکایت خود آگاه می‌شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با اشاره به ثبت بیش از یک هزار مورد شکایات مردمی در سامانه ۱۲۴،اعلام کرد: از همه شهروندان محترم البرز خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و عدم رعایت ضوابط عرضه کالا مراتب را از طریق تلفن گویای ۱۲۴ اطلاع رسانی نمایند و حتما در کمتر از ۲۴ ساعت به موارد رسیدگی خواهد شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.